90 lılar gelin

Sponsorlu Bağlantılar

Mert

Mert

Üye
ankara'da ağzımızdan tükürükler saça saça üttük derdik 99-2000 yıllarında
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, Oğuzhan ve ismail


achambo

achambo

Üye
Anime Adı : Pokemon
Anime Türü : Aksiyon Macera Komedi Fantastik Oyun
Bölüm Sayısı : 316 / 276
Yapım Yılı : 1997

vay be anılarım canlandı
 
semihguney

semihguney

Üye
yu gi oh kartları vardı :) el atarileri vardı o zamanın playstationı :) kağıttan ok yapıp boruyla birbirimize atardık :) misket vardı :) ulan çok özledim yaa
 
  • Beğen
Tepkiler: DeV/AsA
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Tasolarımın çoğunu oyunda kaybettim,kalanları da çöpe attı sanırım annem
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Valla biz köktüm derdik düşünüyorum anlamını çözemedim :D
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Uzatma dakikaları yirminci yüzyılın
 
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
ütüyorduk biz cipsten çıkarmıyorduk
ankara'da üttük derdik 99-2000 yıllarında

Bizim burada da kepmek veya kökmek derdik.
Kepilen tasolar ayrı (daha sonra tekrar oynamak için yani sermaye olarak kullanılan), cipsten yeni çıkan jelatini henüz açılmamış olanlar ayrı cepte taşınırdı.
Valla Frito-Lay bizim nesil sayesinde bugünlere geldi. Canımız çekmese de sırf taso için günde 2-3 kere cips alırdık.O paketi açtığımızdaki heyecan var ya, bana o güzel duyguları yaşatan başka hiçbir şey olmadı bu ömrümde ilginç (Ash çıksın diye ne totemler yapardık).

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Mert, Revengeful, ismail ve 1 kişi daha
Baydırman

Baydırman

Moderator
Pokemon garı gaçıyo
 

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
90 lılar gelin mi :hmmm :bye3::dansöz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman

Benzer Konular

emin dayı
Faturasız Zam geldi paketlere
Cevap
4
Görüntüleme
201
0sıfırcı
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt