notdream
Üye
8530 bilgisayara bağlantıda MOD sorunu
Arkadaşlar aldığımdan beri telefonumu bilgisaayarıma usb kablosu ile bağladığımda telefonda bana yok pc suite modunda yok yığın bellek modunda mı bağlansın diye hiç bir soru sormuyo. Telefonumu hemen direkt olarak yığın bellek olarak görüyor sadece. PC Studio modunda vs çeşitli modlarda nasıl bağlayabilirim? Bu sorunu nasıl çözeebilirim? Teşekkürler.
NOT : Bilgisayarımda kies ve new pc studio programları kurulu ve hata vermeden çalışabiliyorlar.
NOT : Bilgisayarımda kies ve new pc studio programları kurulu ve hata vermeden çalışabiliyorlar.

