8530 bilgisayara bağlantıda MOD sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
notdream

notdream

Üye
    Konu Sahibi
8530 bilgisayara bağlantıda MOD sorunu
Arkadaşlar aldığımdan beri telefonumu bilgisaayarıma usb kablosu ile bağladığımda telefonda bana yok pc suite modunda yok yığın bellek modunda mı bağlansın diye hiç bir soru sormuyo. Telefonumu hemen direkt olarak yığın bellek olarak görüyor sadece. PC Studio modunda vs çeşitli modlarda nasıl bağlayabilirim? Bu sorunu nasıl çözeebilirim? Teşekkürler.

NOT : Bilgisayarımda kies ve new pc studio programları kurulu ve hata vermeden çalışabiliyorlar.
 


hegomania

hegomania

Üye
Ayarlar>Bağlantılar>USB kısmındaki "Bağlanırken sor" seçeneği işaretliyken mi yapıyor?
 
notdream

notdream

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar>Bağlantılar>USB kısmındaki "Bağlanırken sor" seçeneği işaretliyken mi yapıyor?
O dediğiniz bağlantı kısmı bende yok usb yardımcı programlar diye bir yer var orada da söylediğiniz seçenek yok.
 
silver021

silver021

Üye
nasil sende yok ? wave 2 kullandigina dair eminmisin ? hani sonucta hepimiz bada isletim sistemi kullanioruz. :)
 
notdream

notdream

Üye
    Konu Sahibi
nasil sende yok ? wave 2 kullandigina dair eminmisin ? hani sonucta hepimiz bada isletim sistemi kullanioruz. :)

:) Wave 2 kullanıyorum tabii ki. USB yardımcı programları diye bir bölüm var orada da söylediğiniz USB bağlanırken sor seçeneği yok.
 
hegomania

hegomania

Üye
notdream, telefonun menüsünde öyle bir kısım yok :) Acaba pc ndeki programa mı bakıyorsun?
 
notdream

notdream

Üye
    Konu Sahibi
notdream, telefonun menüsünde öyle bir kısım yok :) Acaba pc ndeki programa mı bakıyorsun?

ne telefonda ne de bilgisayara yüklenen programlarda o dediğiniz seçenek yok. usb yardımcı programları altında 1-yığın bellek 2-kies 3-internet paylaşımı adı altında üç tane seçenek var ve bunları bağlantısırasında etkinleştiriyorum sonuç yine aynı yığın bellek modunda açılıyor. Rehberimi falan senkron etmiştim outlookla fakat pc studiodaki internete bağlan seçeneğini açıp telefon seçmek istediğimde telefonum görülmüyor ve modem olarak kullanamıyorum.
 

kkursun13

Üye
ne telefonda ne de bilgisayara yüklenen programlarda o dediğiniz seçenek yok. usb yardımcı programları altında 1-yığın bellek 2-kies 3-internet paylaşımı adı altında üç tane seçenek var ve bunları bağlantısırasında etkinleştiriyorum sonuç yine aynı yığın bellek modunda açılıyor. Rehberimi falan senkron etmiştim outlookla fakat pc studiodaki internete bağlan seçeneğini açıp telefon seçmek istediğimde telefonum görülmüyor ve modem olarak kullanamıyorum.

menü>uygulamalar>internet>internet profilleri>vodafone internet (benim hattım vodafone olduğu için ) seciyoruz sizdeki hat hangisi bilmiyorum ama live-mms-internet seçeneklerinden interneti seç teli kapa aç tekrar bağla düzelecektir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt