Ya abi hala ananamıyorum GMD ve Lumia 820 yi karşılaştırdığınıza ve GMD yi seçerim dediğinize. Lumia 820 1.5Ghz lik Snapdragon S4+ kullanıyor. Adreno 225 GPU su var.Adreno 305 ten daha iyi bir GPU yani Adrenonun şuanki telefonlar da kullanılan en iyi 3. GPU su. Ayrıca Windows Phone işletim sistemi var. Ram işlemciyi Android kadar kullanmaz. Her şeyi geçtim taş gibi koskoca Nokia var bir de ne olduğu belirsiz General Mobile var. Ekranı daha kaliteli L820 nin. Mantıklı düşünün arada iki katı fiyat varkı var.