dakamon
Üye
Aynenkardes tabıkıde gonul ısterkı 925 olsun elımızde ama sımdlık 820 ile baslıyalım o gun turkcelde gordum baktım vaktım yoktu yarın bırdaha gıdıp ınceleyecegım + 2 tane batarya cıktı 1800 mah ve 3600 mah 150 tl varsa 3600 al batarya konusunda lumıanın en cok destek verdıgıı tel 3600 mah dusunsene ?
820 cekımımı ?
gayet başarılı dıscoverye vururmu sence bu tel adreno 225 power vr sgx 544 den ıyı + 1-5 ghzli 820 1-2 ghzli discevry 4 çekrdek + yonu bı tek 820 2 cekırdek sence ?
Valla bir kere android oluşundan sen discovery nin donanımlarını öncelikle yüzde 40 bir düşür öyle karılaştır. Kamerada zaten döver tasarımda da dövergayet başarılı dıscoverye vururmu sence bu tel adreno 225 power vr sgx 544 den ıyı + 1-5 ghzli 820 1-2 ghzli discevry 4 çekrdek + yonu bı tek 820 2 cekırdek sence ?
aynen kardesım sanan canım cok ısındı ıyı bırısısın galıba bu karsılastırmyala konu actm gle oraya dıscoverycılerı ezelım =)Valla bir kere android oluşundan sen discovery nin donanımlarını öncelikle yüzde 40 bir düşür öyle karılaştır. Kamerada zaten döver tasarımda da döverhe sistem gelişmişliği olarak android şu an wp yi döver ama 8.1 in geleceğini düşün o zaman biz dövcez androidi bu konuda Bide wp arayüzünü seversen 820 alınası bir telefon. Eğer gün içinde telefonunu şarj etme imkanın olacak bir hayatın varsa batarya da sorun olmaz yanında şarj aletin olur zaten ufak bir şey öğlene kadar yardır şarja yüklen öğlen bir saat kadar şarja tak sonra akşaa kadar yine yüklen onun dışında 2g ile çoğunlukla takılırsan bataryası gayet yetiyor. Ama 3 g ye kesinlikle dayanmıyor sabahtan öğlene kadar yoğun 3g kullanımında bitirirsin. Bide discovery 820 den daha ince ve daha hafif. Bu sıkıntılarda var. İki firmanında teknik servisi berbat. Oyun performansında sanırım 1520 den sonra en iyi telefon 480p ve 1 gb ram li olmasından dolayı
Ya ezmeye gerek yokaynen kardesım sanan canım cok ısındı ıyı bırısısın galıba bu karsılastırmyala konu actm gle oraya dıscoverycılerı ezelım =)
dıscvoery 820 nın dengı degıl bence oyunlarda fps onemlı bunun ıcınse onemlı bır grafık ıslemcısı bu gpu olarak power vr 544 den ustun suanda pıyasadkı ilk 5 giremeyen power vr 6-7 sıralrda adreno 225 ise 3-4 sıradaYa ezmeye gerek yokdiscovery de fiyat performans telefonu fiyat/performansta 820 tepesine vurur ki zaten discoveryi s3 le karşılaştırıyorlar sen düşün discovery iyi telefon fiyatına göre süper telefon ama işte GM ye ne kadar güvenebilirsin. Biz abime 2 tane sipariş ettik ikiside sorunlu çıktı gönderdik geri. Bi arkadaşım da sorun yaşadı geri verdi almadı teknik servisten geri adamı yıldırdılar resmen teknik serviste ama gitti yinede 2 tane daha almıştı o arkadaş çünkü fyatına göre çok iyi bir telefon Ama 820 nin özellikleri gayet kaliteli stabilite gayet iyi f/p de discovery ama telefon olarak ta 820 diyorum ben
kardes tabıkıde gonul ısterkı 925 olsun elımızde ama sımdlık 820 ile baslıyalım o gun turkcelde gordum baktım vaktım yoktu yarın bırdaha gıdıp ınceleyecegım + 2 tane batarya cıktı 1800 mah ve 3600 mah 150 tl varsa 3600 al batarya konusunda lumıanın en cok destek verdıgıı tel 3600 mah dusunsene ?
820 cekımımı ?
bahsedilen bataryalar nerde satılıyor yoksa ben mi yanlış anladım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Fiyat dolar cinsi sanırsam , yabancı alışveriş sitelerinde.
Kolayca bulabilirsiniz
Bu uygulama harika dostum L820
evet 1800 mah 35 dolarmı ne 60 lira filan + 3600 lık da 80 dolar fılan 3600 al 4 gun sarja takma bı gun ful oyun oyna 100 den 70 anca ıner =)
1320 vast 6 ınc ve 5 mp kamera ve 1 bın tl =O buyuk severım dyenlere hıtab eden bır tel
yok ya admla anlastık 120 lira s3mini 820 elımde olur heralde salı gunu fılan allahın ıznıyle
intarnette gormustum yaz zaten dırek cıkar sıtesınerden alabilirim peki ? 1800 mah veya 3600 mAh olanı ?
yabancı sıtelrden sıparıs edeblrsınzbahsedilen bataryalar nerde satılıyor yoksa ben mi yanlış anladım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
intarnette gormustum yaz zaten dırek cıkar sıtesı
yabancı sıtelrden sıparıs edeblrsınz
3600 al kafan bol bol bol rahat etsın sarj derdın olmz bıseyın bende bı forum sıtesınde gormustumteşekkürler
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
3600 al kafan bol bol bol rahat etsın sarj derdın olmz bıseyın bende bı forum sıtesınde gormustum
Turkiyyeyde gelr gibi glemse bile bn alcambakalım Bi araştırıyım da 2500 mhlık olanı duymuştum da 3600 yeni duydum bide sizin konuşmaları görünce Türkiye'de de var sandım neyse bakalım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Sen blrsn ama para vermem 1320 ye1320 o zaman:
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?