81 mb ram rekorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İmkansız kardeşim imkansız belki başka birşeyi görmüşsündür.
 
bende telefonda 110 mb gördüm. Ama fotoğraf çekemiyorum telefon çok ısınıyor. Hemen kapanıyor ama maxicepe telefondan giriyorum
 
bende telefonda 110 mb gördüm. Ama fotoğraf çekemiyorum telefon çok ısınıyor. Hemen kapanıyor ama maxicepe telefondan giriyorum


helal sana


- - - Eklendi - - -

söz sana bi fotograf makinesi alıp yollayacam fotoğraf çekmen için
 
Tepkiler: Süleyman
Dalga geçmeyin adam belki aykut'tur.
 
Tepkiler: Süleyman
benim ram 55 ama işin garip tarafı whatsapp ı acıyorum 25 e falan düşüyo whatsapp ı kapatıyorum ama ram 30 larda kalıyo tekrar 55 olmuyo
 

pissed26

Üye
benim ram 55 ama işin garip tarafı whatsapp ı acıyorum 25 e falan düşüyo whatsapp ı kapatıyorum ama ram 30 larda kalıyo tekrar 55 olmuyo
peki whatsappı kill me ile kapattıktan sonramı taratıyosun yoksa programdan çıkış dedikten sonramı ??kill me ile kapattıktan sonra tekrar 55i göremesen bile 50 ye yakın görmen gerekir
 
Çünkü WhatsApp'ı Ramblow kapatmaz gizli bir şekilde altta çalışır. Sürekli Gps ile alışveriş halindedir internet bağlantısını sonlandırman gerekir aksi taktirde bilinen bir WiFi yoksa para çeker.
 

netQin mobile guard la kapatıyorum gizli çalışmıyo yani arka planda
 
bizde yalan yok program kurulu değildi kurmak zoruma gitti ofw üzerinde çalışıyorum çünkü o yüzden fotoğraf makinesi ile çektim bakın
Özkan Ç. belle shell'de
açılış RAM'i değil 10 dk sonraki RAM miktarı az olabilir en azından doğru

 
Buyrun size 104 Mb rem

 
124 Mb Ram'den 100'ü dolu boş Ram 24 oluyor galiba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...