81 mb ram rekorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
benım teli cok kasıyom kastım icin ekran titrio kapanıyor artı isınca yan taraftaki tus kılidi çalısmıo wifi kayboluyor dınldnınce kendıne geliyor %30 dereceye çıkıyor

- - - Eklendi - - -



bi düşün bakalım. Sence yaptı mı?

Tel cok kasılınca cıkıyor
 
benim bildiğim telefon çok kasınca rami daha fazla yer kastığında işlemciyide daha fazla kullanır ama arkadaş imkansızın ötesini yapmış mış mış
 
keske foto koysam telden foto alana kadar tel kapaniyor acılsgda kullanamıyorum dınlenmdsi gerekiyor buz dolbına atıom valla suan tel 19 22 derece
 



- - - Eklendi - - -

önemli olan ram değil ki telefonun performansı 81 mb ram gördünüzde ne oldu telefonda performans denen birşey yok önemli olan hem ramın yüksek olup hemde performanslı kullanmaktır bence.
örneğin benim belle shell ile yaptığım cfwde herkes neden ram düşük diye soruyor kimisi pil dayanmaz diyor hatta ama gel gör ki ram değil performans daha önemli şarjıda iyi gidiyor.
ne yani 3310 gibi haftada bir takacak halimizde yok dokunmatik makine sonuçta
 
e nd yapım sadece paylastım 100mb rem okadar çok isınıyorki rem le isldmci tel kapanıyor
 
fotoğraf alman hiçte zor değil. Sende hiç bir fotoğraf makinesi veya evde başka bir telefon yok mu?

Doğru söylüyorsan foto koyarsın. Bu yorumdan sonra yok foto alamam yok yapamam edemem dersen doğru söylemiyorsun demektir zatende doğru söylemiyorsun. 5800 için söylüyorum Ben bu telefonu alalı yıllar oldu ve aldığımdan 3 ay sonra modifikasyon işine başladım. Sen beni rezil et bir fotoğraf koy 100 mb gördüğünü ispat et. Tekrar söylüyorum ondan sonra yok öle böle demeyin. Ben burada 5800 için konuşuyorum. Fotoğrafı çekerken biraz yukardam çekte 5800 olduğu anlaşılsın


- - - Eklendi - - -

benim bildiğim telefon çok kasınca rami daha fazla yer kastığında işlemciyide daha fazla kullanır ama arkadaş imkansızın ötesini yapmış mış mış

aynen öyle. Daha geçen gün cfw atmayı soran genç bugün gelmiş telefonda 100 mb gördüm diyor
 

Telefonu açarken bir kere 70 ile açılıyor sonra gizli klasörler açılıyor ( mesajlar , rehber , saat , işlem kaydı ) sonra 50-60 arası oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...