m_ekan38
Üye
100 mb nasıl yaptın ?
bi düşün bakalım. Sence yaptı mı?
bi düşün bakalım. Sence yaptı mı?
ımkansız mı
i8910 162mb max
i8910 162mb max
benim bildiğim telefon çok kasınca rami daha fazla yer kastığında işlemciyide daha fazla kullanır ama arkadaş imkansızın ötesini yapmış mış mış
fotoğraf alman hiçte zor değil. Sende hiç bir fotoğraf makinesi veya evde başka bir telefon yok mu?
Doğru söylüyorsan foto koyarsın. Bu yorumdan sonra yok foto alamam yok yapamam edemem dersen doğru söylemiyorsun demektir zatende doğru söylemiyorsun. 5800 için söylüyorum Ben bu telefonu alalı yıllar oldu ve aldığımdan 3 ay sonra modifikasyon işine başladım. Sen beni rezil et bir fotoğraf koy 100 mb gördüğünü ispat et ben bu forumdanda giderim gider bu telefonuda çöpe atarım. Tekrar söylüyorum ondan sonra yok öle böle demeyin. Ben burada 5800 için konuşuyorum. Fotoğrafı çekerken biraz yukardam çekte 5800 olduğu anlaşılsın
- - - Eklendi - - -
aynen öyle. Daha geçen gün cfw atmayı soran genç bugün gelmiş telefonda 100 mb gördüm diyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?