808 Alsam Pişman Olur Muyum?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kartal076

kartal076

Üye
    Konu Sahibi
808 Alsam Pişman Olur Muyum?
Arkadaşlar, 1 senedir Nokia 603 FP2 kullanıyorum, 808e geçsem sizce nasıl olur? Önerileriniz neler? :)
 


Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
bende 603 kullanıyom şuan oynadığın oyunlarda menüde hiçbir fark yok sırf kamerası güzel ve ekranı büyük .Telefondan ne bekliyorsun o önemli olan
 
caglar b

caglar b

Üye
evet olursun. Herşey kamera degil
 
LimePie

LimePie

Üye
sadece kamera ile ilgileniyorsan alabilirsin ama normal kullanım için uygun değil
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
lumia öneririm.
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Kamera için düşünüyorsanız. Yeni 41 MP lik lumia çıkacak haberleri vardı onu bekleyebilirsiniz.
 
achambo

achambo

Üye
kamera değilse alma nedenin nokia alma
 

MaxipmaN

Üye
uzak dur symbiandsn geçen gün ekranını açtım inceledim pikseller kötü görünüyordu
 
codblackops2

codblackops2

Üye
Tek derdin kameraysa al ama diger seyler icin kesinlikle alma
 
Türe

Türe

Üye
Galaxy S4 Zoom al
 
kartal076

kartal076

Üye
    Konu Sahibi
Öneriler içim teşekkür ederim :) Lumianin 41ini bekleyecegm sanırım, yada 2.el 808 alırım, böyle daha mantklı gbi cünkü daha az fiyat olacak, ve kamera benim icin önemli, oyun hastası değilim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayırlı olsun. Karar verildiğine göre konu :locked2:
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal076 ve Cihanî Sultan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt