Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
808 Alsam Pişman Olur Muyum?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kartal076
Üye
Konu Sahibi
808 Alsam Pişman Olur Muyum?
Arkadaşlar, 1 senedir Nokia 603 FP2 kullanıyorum, 808e geçsem sizce nasıl olur? Önerileriniz neler?
Tr_SERGEN
Üye
bende 603 kullanıyom şuan oynadığın oyunlarda menüde hiçbir fark yok sırf kamerası güzel ve ekranı büyük .Telefondan ne bekliyorsun o önemli olan
caglar b
Üye
evet olursun. Herşey kamera degil
LimePie
Üye
sadece kamera ile ilgileniyorsan alabilirsin ama normal kullanım için uygun değil
Esendağlı
Üye
lumia öneririm.
Buraxlive
Üye
Kamera için düşünüyorsanız. Yeni 41 MP lik lumia çıkacak haberleri vardı onu bekleyebilirsiniz.
achambo
Üye
kamera değilse alma nedenin nokia alma
MaxipmaN
Üye
uzak dur symbiandsn geçen gün ekranını açtım inceledim pikseller kötü görünüyordu
codblackops2
Üye
Tek derdin kameraysa al ama diger seyler icin kesinlikle alma
Türe
Üye
Galaxy S4 Zoom al
kartal076
Üye
Konu Sahibi
Öneriler içim teşekkür ederim Lumianin 41ini bekleyecegm sanırım, yada 2.el 808 alırım, böyle daha mantklı gbi cünkü daha az fiyat olacak, ve kamera benim icin önemli, oyun hastası değilim