Telefon Tavsiyesi 800 tl Telefon önerisi

    Konu Sahibi
800 tl Telefon önerisi
Merhaba arkadaşlar moto g de karar kılmıştım ama şimdi lg l90 gördüm hafta sonu indirimi ile 800 tl civarına düşüyor knock code gibi gibi pratik özellikleri var aslında bu hafta sonu moto g almaya gidecektim ama telefonu niyese istemiyorum gibi sanki hevesim kaçmış gibi hissediyorum çünkü moto g ilk çıktığı gün ocak ta internette görmüştüm son 1 aydır telefon araştırıyorum lg l90 bana daha zarif gözüküyor kamerası,hafıza kartı takılması ve 2,540 mAh(moto g de 2070)
batarya gibi artıları var sizce iyimidir hafta sonu indirimi ile 800 tl civarına düştüğünü gördüm şu anda 350 tl var bende aslında 150 tl daha biriktirdiğim zaman telefon alıyorum bir de lumiaları düşünüyorum bu fiyata 820var çözünürlüğü bile 400X800 bir de telefon eskidi bu fiyattaki diğer lumialar ise ram 512mb lg garantisi falan nasıldır acaba

telefon almak için bir acelem yok ama en fazla 1 ay içinde alırım çünkü 2 senedir 5800 çilesini çekiyorum wp telefonları biraz daha iyi olabilir ama bu fiyata güzel wp telefon yok aslında istersem bu hafta sonu da alabilirim ama bu fiyata 2 sene sorun çıkarmayacak bir telefon almak istiyorum yani 2 sene sonra güncelleme değil kalite olarak 2 sene idare edebilecek bir telefon lazım bana

Sizin önerilerinizi almak istiyorum sizce l90 nasıl ? sadece ekranı qHD o biraz aklıma takıldı

 

Invoke

Üye
Sen git moto g ni al.
 
Tepkiler: KinG CrazY
Arkadaşım sende bi telefon alamadın
 
Tepkiler: KinG CrazY

messevim

Üye
Bu kafayla gidersen sen telefon melefon alamazsın.
 
Tepkiler: KinG CrazY

caps6

Üye
telefonu nereden alıcaksın l90 incelemiştim önceden kullanılabilir hafıza 4gb dı.Uygulamaları sd karta kurma seceneğini ve sd karta taşı seceneğini bulamadım.Bunu araştır sonra sorun olabilir.Birde ön kamerasını beğenmemiştim bulanık gösteriyor.
 
Tepkiler: KinG CrazY
Dostum paralel ihracat bir Xperia SP alabilirsin. Yada 2. EL temiz ürün bulabilirsin.
 
Tepkiler: KinG CrazY

0MG90

Üye
3-4 yıl bekle o zaman Z1-Z2 yi alırsın 800 liraya
 
Tepkiler: KinG CrazY
xperia sp al olmazsa moto g
 
Tepkiler: KinG CrazY

0MG90

Üye
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
Bu kadar yorum arasından bana mı çattın?

çatılacak 1 tane daha yorum var da şimdide onu alıntı yapıyorum
Bu kafayla gidersen sen telefon melefon alamazsın.

telefon alamamda belki melefon alırım
Arkadaşım sende bi telefon alamadın

moto g de karar verirken bir taraftan da lumia ları düşünüyorum ama bu fiyata da 1gb ram lı güzel bir lumia yok daha önce ki telefon maceralarım hep nokia oldu o yüzden lumailara biraz daha sıcak bakıyorum bir de bu kadar bekledim 2-3 hafta daha bekleyip daha biraz daha iyisini alabilirim diye düşnüüyorum
 

0MG90

Üye
Orta seviyelerden en iyisi Moto G arkadaşım. Güncelleme de alıyor, XDA'da rom da dolu. 600 liraya en iyisi kısaca.
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
Orta seviyelerden en iyisi Moto G arkadaşım. Güncelleme de alıyor, XDA'da rom da dolu. 600 liraya en iyisi kısaca.

haklısın ama ben çok oyun yükleyip yoğun kullanacağım eee tabi belli bir yerden sonra android ram şişmeye başlıyacak donmalar,takılmalar reset atmalar ama wp biraz daha hızlı mesela gidip l820 inceledim android telefonlara oranla çok hızlıydı yani tepki süresi
 

0MG90

Üye
Aosp olduğu için çok şişeceğini sanmam ama ram temizlersin olur biter
 
Tepkiler: KinG CrazY

Invoke

Üye

Kim? Moto G mi? Rahat ol.
 
Tepkiler: KinG CrazY
    Konu Sahibi
Aosp olduğu için çok şişeceğini sanmam ama ram temizlersin olur biter

gidip xperia sp inceledim telefonun geçiş animasyonu yavaştı yada telefon yavaştı ama 4 mağazada da moto g şarjı yoktu zaten bu arada Aosp nedir bir de sana çattığım için k.bakmadın demi ama sen de abartmışın yani
 

0MG90

Üye
Hayır
En sade Android işte, en saf hali

Firmalar bunu alıp değiştirip kendilerine göre arayüz yapıyorlar mesela SP'deki gibi
 
Tepkiler: KinG CrazY

Invoke

Üye
tema değil de değişiklik yaparsın evet.
 
Tepkiler: KinG CrazY