KinG CrazY
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sanmiyorum ikinci el olsa dahi3-4 yıl bekle o zaman Z1-Z2 yi alırsın 800 liraya
3-4 yıl bekle o zaman Z1-Z2 yi alırsın 800 liraya
xperia sp al olmazsa moto g
Bu kadar yorum arasından bana mı çattın?dalga mı geçiyosun arkadaşımher ne kadar moto g güzel olsa da wp nin hızı ve akıcılığı var o yüzden biraz düşünmek gerek bunları
Bu kadar yorum arasından bana mı çattın?
Bu kafayla gidersen sen telefon melefon alamazsın.
Arkadaşım sende bi telefon alamadın
Orta seviyelerden en iyisi Moto G arkadaşım. Güncelleme de alıyor, XDA'da rom da dolu. 600 liraya en iyisi kısaca.
Aosp olduğu için çok şişeceğini sanmam ama ram temizlersin olur biterhaklısın ama ben çok oyun yükleyip yoğun kullanacağım eee tabi belli bir yerden sonra android ram şişmeye başlıyacak donmalar,takılmalar reset atmalarama wp biraz daha hızlı mesela gidip l820 inceledim android telefonlara oranla çok hızlıydı yani tepki süresi
haklısın ama ben çok oyun yükleyip yoğun kullanacağım eee tabi belli bir yerden sonra android ram şişmeye başlıyacak donmalar,takılmalar reset atmalarama wp biraz daha hızlı mesela gidip l820 inceledim android telefonlara oranla çok hızlıydı yani tepki süresi
Aosp olduğu için çok şişeceğini sanmam ama ram temizlersin olur biter
Hayırgidip xperia sp inceledim telefonun geçiş animasyonu yavaştı yada telefon yavaştıama 4 mağazada da moto g şarjı yoktu zaten bu arada Aosp nedir bir de sana çattığım için k.bakmadın demi ama sen de abartmışın yani
Kim? Moto G mi? Rahat ol.
Hayır
En sade Android işte, en saf hali
Firmalar bunu alıp değiştirip kendilerine göre arayüz yapıyorlar mesela SP'deki gibi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?