Lg optimus black.. 2,5 aydır kullanıyorum. tasarım ekran kalıtesı ve parlaklıgı guzel. şarj süresi yeterli 4 inç ekranlı bı telefona gore. Android 2.2 froyo yuklu 2.3 e guncellenecek yakında. eger 3g gorusmeyı cok kullanıyorsan 2.0 mp on kamerası var. uygulama ve oyunlarda sıkıntı yasamıosun google markette hepsı bedava. fıyatına bakıldıgında rakıplerıne gore en ıyı smartphone'lardan bırtanesı.. tavsıye ederım bakmanı.