800 850 Tl Bütçe Telefon Önerileri ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qRumPy

Üye
    Konu Sahibi
800 850 Tl Bütçe Telefon Önerileri ?
Telefondan İstediğim
1.Hızlı Olucak
2.İnternetten Online oLarak Dizi,Film İzleyebilmem
3.Browser Oyunları Açması
4.Android oLuRsa Daha ii oLur
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
50 daha koy lg optimus black al saydıklarının hepsi var
 
  • Beğen
Tepkiler: nonamex
akondd

akondd

Üye
lg optimus black al harika bi telefon tasarımı falan da çok güzel
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Fİyat aralığında Samsung Wave 2'yi tavsiye ederim.
 

qRumPy

Üye
    Konu Sahibi
wave Olumlu Bakmıyorum Bada İşltim Sistemi Optimus Black Htc Desire Z Galaxy Sl Bu tarz Telefonları Arıştırıyorum Bide Bu telefonlar 4-5 Ay sonra 200 TL Fln düşer mi ?
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
wave Olumlu Bakmıyorum Bada İşltim Sistemi Optimus Black Htc Desire Z Galaxy Sl Bu tarz Telefonları Arıştırıyorum Bide Bu telefonlar 4-5 Ay sonra 200 TL Fln düşer mi ?
Bazı telefoncular piyasa fiyatı 750-800 tl civarı olan 2 yıl garantili Wave 2'leri 650 tl civarına satıyorlar araştırmanı tavsiye ederim. Ben de o şekilde bir Wave 2 sahibi olmayı düşünüyorum. Bahsettiğin modelleri de bu şekilde 100 tl falan ucuza satan telefoncular vardır mutlaka.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
wave Olumlu Bakmıyorum Bada İşltim Sistemi Optimus Black Htc Desire Z Galaxy Sl Bu tarz Telefonları Arıştırıyorum Bide Bu telefonlar 4-5 Ay sonra 200 TL Fln düşer mi ?
zannetmiyorum düşmezler.Bi de desire z diğerlerine göre düşük kalıyor. :oke:
 

qRumPy

Üye
    Konu Sahibi
Düşmesse Ace alıcam Şuan Nakit 650 Var Bu telefonlar 700 750 son düşerse alırım düşmedi belki 4 5 ay sonra belki yeni telefonlar çıkar :P

----------Eklendi @ 21:13:19 ---------- Yazıldı @ 21:12:14 ----------

Yada Tablet :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
kesinlikle optimus black.
 

justimefor

Üye
lg optimus black derim bende :naughty:
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Optimius Black Kardeşim(h)
 
fireman87

fireman87

Üye
Bende optimus black tavsiye ederim kız arkadasıma aldım oldukça memnun, android 2.2 froyo güncellemesi eylül sonunda olucak bakalım bekliyoruz...
Vericeğin paraya değicek bi telefon o fiyata ondan iyisini bulamazsın, Tasarım olarak zaten kendine aşık ediyo kalınlığı ağırlığı tam yerinde..
Ekranında nova teknolojisini kullanmıs parlaklığı cok yoğun güneşte bile görebiliyorsun rahatca.. Ön kamerası 2mp olduğunu biliyorum ... Aynı özellik sgs2'dede var
512mb rami var hız konusunda sıkıntı yasamazsın.. Tavsiyem kesinlikle optimus black daha iyisini bulamazsın :oke:
 
nalcam22

nalcam22

Üye
optimus black tabikide yada htc desire z
bu mesajla binbaşı oluyom galiba buda burda hatıra olarak kalsın
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optimus black.. 2,5 aydır kullanıyorum. tasarım ekran kalıtesı ve parlaklıgı guzel. şarj süresi yeterli 4 inç ekranlı bı telefona gore. Android 2.2 froyo yuklu 2.3 e guncellenecek yakında. eger 3g gorusmeyı cok kullanıyorsan 2.0 mp on kamerası var. uygulama ve oyunlarda sıkıntı yasamıosun google markette hepsı bedava. fıyatına bakıldıgında rakıplerıne gore en ıyı smartphone'lardan bırtanesı.. tavsıye ederım bakmanı.
 
buket2

buket2

Üye
kesinlikle android 2.2 optimus black... 4 inç nova display ekrana sahip, şarjı %50 tasarruflu, hız konusunda gayet iyi performansa sahip ...fiyatı 850-900 tl civarında.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt