8 yaşında dul kaldı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Altun.

Üye
    Konu Sahibi
8 yaşında dul kaldı
Yemen'de, babası tarafından zorla evlendirilen 8 yaşındaki kız çocuğu, açtığı boşanma davasını kazandı.

Sana'da, babası ve kocası aleyhinde açtığı davayı kazanan Nücud Muhammet Nasır, gazetecilerle konuşurken gülümseyerek, "Boşanmış olmaktan memnunum, tekrar okula gidebileceğim" dedi.

Küçük "dul kadın" başına gelenleri anlatırken, "2.5 ay önce nikah kıydılar. 18'ime gelene kadar baba ocağında kalacaktım ama aradan 1 hafta geçtikten sonra babamla annem beni kocamın evine yolladı" diye konuştu.

Babasını affettiğini de belirten küçük Nücud, artık dayısında kalacağını bildirdi.
 

leiche

Emekli Yönetici
yaşı 8 ama konusmalarına bakılırsa 18 gibi
nasıl ana babalar war ya
allaha şükürler olsun bana kendi ailemi werdiği için
 

delrico

Emekli Yönetici
ohaaaaa artık 8 mi
 

CEREN

Üye
allah babayı islah etsin ne diyelim
 
yaşı 8 ama konusmalarına bakılırsa 18 gibi
nasıl ana babalar war ya
allaha şükürler olsun bana kendi ailemi werdiği için

Şükürler olsun.Çok şanslıyız gerçekten kıymetini bilmemiz gerekir.

Nasıl bir insandır tabi tartışılır??
 
s s s

bu ne yaaa...yuh artık...ama gerçekten kız ailesinden daha zekiymiş...8 yaşında olmasına rağmen...o mu büyük yoksa babası mı...
 

kmö

Üye
nasıl ya daha bebek sayılır evlilik için
 
Şöyle annede babada doğmadığım için şükrediyorum
Ah Türkiye'm vah Türkiye'mm
 

neslein

Üye
yuh ya ne biçim aileler war ya aklım almıyor
 

maxix

Üye
yaşı 8 ama konusmalarına bakılırsa 18 gibi
nasıl ana babalar war ya
allaha şükürler olsun bana kendi ailemi werdiği için

ewet haklısın bi kez daha allaha şükrettim kendi ailemi verdiği için
 

CEREN

Üye
buarada kocası ölene dul denir boşanana değil
 
boşanana da dul derler yawww...
 
yuh hiç mi allah korkusu 8 yaşında daha çocuk yaaaaaa...
 

mskation

Üye
8 ?!??1!!1! 8 yasındakıne cocuk bıle demıyolar bebek daha, ne evlenmesı saçmalık ,aptallık !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...