8 gblik oyunun 2dvd ye çekme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aeercan66

aeercan66

Üye
    Konu Sahibi
8 gblik oyunun 2dvd ye çekme
Arkadaşlar pc de pes 2012 var 8gb de değil hatta 3 dvdye çekmek lazım. Bu dosyaları 3 dvd'ye nasıl bölebilirim? Ama winrar yolu olmadan yani direk takıp yüklemek istiyorum ondan sonra yüzde 50de dvd2 yi felan istiyecek öyle. İnternette biraz araştırdım anlatanlar var ama verdikleri linkler felan ölmüş birde çok karışık tam çözümleyemedim acil yardımlarınızı bekliyorm
 
  • Beğen
Tepkiler: aleranol


aeercan66

aeercan66

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar sorunu çözdüm neronun discspan diye bir aracı var nero burning rom'da bulabilirsiniz ordan dosyanın kaç mb'ta partlara bölüneceğini soruyo dvd 4.3 gb olduğu için 4300mb yazıp seçiyoruz otomatik 3dvdye bölüyo
 
aleranol

aleranol

Üye
Teşekkür ederim ben bilmiyordum sağol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt