7610 piyasası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanceR

Üye
    Konu Sahibi
7610 piyasası
ya elimde çok temiz 7610 var daha yazın 8. ayda alındı herşeyi orjinal bunu satmak istesem kaç liradan gider _??şimdiden tşkler !!
 
abicim modası geçti ama meraklı birisini bulabilirsen 200 ytl den aşağı olmaz
 

CanceR

Üye
    Konu Sahibi
abicim modası geçti ama meraklı birisini bulabilirsen 200 ytl den aşağı olmaz

ya telefoncuya gidittim adam 90 m dedi küfür etsen daha iyi dedim başka bi telefoncuya gittim oda 180 olur dedi aradaki fark çok açık bunlar küçük yerler büyük bi yere sorsan fiyat belki dahada artar satmayı düşnüyomda 6233 olcam o yüzden
 

Büyük yerlerde 2. el fiyatı dahada düşer. 180 Ytl ye sat bence.
 

hamdi38

Üye
bencede sat ben telefonumu 70 tl ye aldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...