750-800 tL Telefon tercihi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
750-800 tL Telefon tercihi ?
750-800 küsür param var.

Ocağın 5'inden sonra telefon almayı düşünüyorm

Aklımda bazı telefonlar var

Bunlar sıfır veya 2.el'de olabilir

1-)Samsun Galaxy S -Garantisiz veya Garantili 800'e bulabilirmiyim ?
2-)Samsung Wawe S8500
3-)Iphone 3 gs veya 3 g

Ve sizin önerilerinizi bekliyorum

Hayatımda hep nokıa telefonları kullandım en son olarak n97 kullandım.Nokıa'nın dokunmaktikleri bi acayip hassaslık çok az tuş gibi parmağını tam basman lazım hoşuma gitmiyor dokunmatıgı samsung ve ıphone hiç kullanmadım bana yardımcı olurmusunuz

 


Eray1910

Üye
Bence Nokia'dan şaşma ama illede Nokia almam diyorsan İphone al.Ben şahsen 5800 kullanıyorum.Gayet memnunum..
 
rapman

rapman

Üye
Dediğin problem N8 ile birlikte çözüldü.Artık ekrana abanmak gerekmiyor.iPhone gibi hafifçe dokunman yetiyor.Gayet başarılı Nokia'nın yeni modelleri hassaslıkta.
iPhone 3G yada 3GS bulamassın sıfırları 1200 TL'den başlıyor.
Samsung Wave alabilirsin.Ya da Nokia X6.
 
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
GfBeray Yorumun biraz muğlak ve eksik olmuş ama teşekkür ederim.

--------------- Ekleme ---------------

N8,Galaxy S,Iphone 4 Yurtdışından gelme ama orjinal garantisiz ucuza bulamazmıyım ?
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kardeşim nokia dan şaşma diyorum ve c7 ye bi göz atmanı istiyorm inan pişman olmayacagın bi telefon dokunmatigi ve diger özellikleriyle
 
tulkas

tulkas

Üye
    Konu Sahibi
yokmu arkadaşlar daha cevabı olan
 
silver021

silver021

Üye
samsung wave alıcaksan al kardeşim. N8 in video çekimi 25 FPS wave 30 FPS.
1 GHZ işlemci wave - N8 640MHZ
512 MB RAM Wave - N8 256 MB RAM
12 MP şişirme bir kamerası var sadece N8 in. gerisi fasofiso.
Süperamoled normal bir amoledden 10 kat daha iyi bir çözünürlükte geliyor. Kontrast ayarı mükemmel. gözün gördüğünden daha net bir ekranı var diyebilirim. en düşük 3. sewiyesini aç wavede. birde 10. sewiyeye getir N8 yanyana koy. Wave daha net ve akıcı durucaktır. ;)
N8 1.100 TL Wave 950 TL. bunca fark var arada. ama sen bilirsin genede. para bol ben 1 yıl belki kullanırım sonra direk çöpe diyorsan gönül rahatlığıyla N8 :P
 

MAVİT

Üye
Artık nokiayı bırak kardeşim alan pişman ben deyim sana 3gs'in 2.elını bulabılırsın o fıyata hem jaılbreakle uygulama ve oyunları belese getırıyosun android yada ios isletım sıstemine sahip cıhazlardan yana kullan tercıhını artık nokia symbian öldü ugrasma nokiada yakında symbianı bırakacak ve teline uygulama oyun bulmakta zorlanacaksın gelecek ios ve androidin burda cok dogru bisey soyluyorum arastır bence arastırdıkca ne kadar haklı oldugumu anlayacaksın umarım bu yazımdan sonra gidipte symbianı yada standart bi ısletım sistemini secmezsin önerım : iphone 3gs ve sony ericsson x10 mini internetten videolarına oyun uygulama performanslarına bi bak kardeşim ve haklı oldugumu anla :-) 2.ellerı aradıgın aralıkta iphone 3g alma 3gs al alacaksan
X10 mini android ve 2010un en ıyı telı secıldı
 

Yelomi

Üye
kesinlikle samsung almanı önermiyormiyorum isterse dünyanın en mükemmel telefonu olsun.
Nokiadan şaşma derim.
Nokia istersen birsürü model önerebilirim hepsi mükemmel ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt