701 Sim Kartı Takın

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
701 Sim Kartı Takın
Arkadaşlar bir çok konu var fakat konu sahipleri hiç geri dönmemiş. C6-01 telefonumun anakartı yandığı için yerine 701 yolladılar. Güncelleme yapın yazıyordu ve yaptım. Sim kartı görmüyor... Başka kartları denedim onlarıda görmedi benim kartı diğer telefonlar gördü. Ne yapabilirim?
 

MaxipmaN

Üye
telefonun yuvasında genişlik nedeniyle temassızlık olabilir nasıl bir düzeneği var 701 in bili
miyorum ama
 
telefonun anakartıni bizde mi yaksak ne yapsak bu anakarti nasıl yakarız
 
kardeş sim kartı doğru şekilde taktığına eminmisin? bende 701 kullanıyorum ilk aldığım zaman kartı yanlış takmışım sonra telin üstünde nasıl takılacağı gösterilmiş o şekilde sim kartı yerleştir...
 

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
telefonun yuvasında genişlik nedeniyle temassızlık olabilir nasıl bir düzeneği var 701 in bili
miyorum ama
farklı bir sim kart yuvası var. bellek kartını bataryanın altına gömmüşler sim kart batarya yerinde ve çıkarıp taktığında çıt geliyor. güzel yani.
telefonun anakartıni bizde mi yaksak ne yapsak bu anakarti nasıl yakarız
eminim yakmayı başaramassın
eminim. ben takmadım kvkdaki adam takmıştı ve hala o şekildi. bu gün götürdüm verdim servise adam yazılımsal dedi. teşekkürler
 
sen nasıl yaktın nasıl becerdin kardeşim
 
Kardeşim ben de belle den fp1 e güncellerken olmuştu götürdüm flash atıp verdiler düzeldi
 
Oow nasıl şanslısın öyle anakartı nasıl yaktın şimdi o 701 senin mi oldu yok artık şoktayım hâlâ ne beleşçisin
 
Ben kafaya koydum araştırıyorum en kısa ve temiz yoldan anakartı ve işlemciyi yakma yollarını
 

pr3st1q3

Üye
    Konu Sahibi
yardım amaçlı açmıştım konuyu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...