701 ekran Çatladı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
701 ekran Çatladı
Arkadaşlar tel birden cebimden düşüverdi dış camı baya çatladı daha bir buçuk aylık cihaz garanti bunu yapar mı?

Ve kvk ya mı versem teleservice e mi?
 
Para isterler kullanıcı hatası çünkü
 
geçmiş olsun arkadasım bence para isterler yalnız nasıl çatlattın gorilla glass ı anlamadım
 

serecans

Üye
geçmiş olsun kesin kullanıcı hatası derler ama bi götür sen yinede
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hünkarım inşallah sen haklısındır.. Ya çokta alçaktan düştü gorilla glass ekran nasıl öle çatladı anlamadım.. Para istese de yaptırırım yeter ki garanti dışı kalmasın cihaz.
 

serecans

Üye
bende çok düşürdüm ama gorilla glass hakkını verdi taş gibi bişey olmadı inşallah garantiye girer
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
inşallah sağolasınız.. Dediğim gibi telefon komple garanti dışı kalmasın yeter
 
geçmiş olsun arkadasım servis yapar büyük ihtimalle bende zamanında çok parçasını kırdım telefonlarımın ama hep yaptılar bi götür dene şansını
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağol kardeşim pazartesi ilk iş kvk vericem
 
gorilla glassı mı çatlattın yoksa iç ekran mı gitti? iç ekran minimum 100-130 kağıt tutar
 
benim c7 nin ekranı param parca oldu 315 TL tuttu
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gorilla glass gitti ya iç ekran sağlam kardeş dışı çatladı çizik gibi
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla arkadaş yerde oturuyodum kalkarken birden düştü cepten ama alçaktan düştü ya asfalta düştü ondan oldu telefonu garanti dışı bırakmasınlar yeter tsş çatlasa 100 tl tutar verir yaptırırım
 
Ben o kadar yere attım C7 ' yi ekran gıcır gıcır 701 ' in ekranı nasıl çatlamış anlamadım ki .
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla ben hiç anlamadım taşa mı denk geldi ne olduysa ilk elime aldığımda farketmedim bile.. Garantiye yollıyıcam ama kvk ya mı versem teleservice e mi ?
 

[ENGİN]

Üye

tamırinı garantı dışı yaparlar,telın garantısı devam eder.ayrıca deri kılıf kullanmanı öneririm tekrar düşürme olasılığın yüksek.
 
valla ben hiç anlamadım taşa mı denk geldi ne olduysa ilk elime aldığımda farketmedim bile.. Garantiye yollıyıcam ama kvk ya mı versem teleservice e mi ?

İkiside yetkili servis sonuçta pek fark olacağını sanmıyorum .
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çok sağolun abilerim arkadaşlarım servise verip görücez bakalım.. Engin abi ağzından bal damlıyor :P ne tutar peki bi fikri ya da tecrübesi olan var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...