Kerim.
Üye
Sonynin verdigi ics guncellemelerini biliyoruztabi s3 note 2 gibi cihazların yanından bile geçemez ama sony bütün cihazları için ics aldı ve yakında jb de alacak ürettiği bütün modellerin arkasında duran bir şirket varken niye samsung
ama 20 milyon satan bir cihaz 20 milyon kullanıcı demek bu dA 20 milyon kullanıcıyı boşu boşuna 2.3 ginger de bırakmak demek samsung çok acımasız
şimdi aynı dili konuşuyoruzSonynin verdigi ics guncellemelerini biliyoruzama dedigin gibi bi ics alsak fena olmazdi
sola diyip kaçmayın yahu biraz cevap verin neden sola niye sola diye ?
hocam bende seviyom da s2 yi aşağıdakiler yüzünden alamıyomhaci hepsini birak s2 en iyisi s3 mini filan hikaye
düşerse neden olmasın bu aralar bu modellere indirim geliyor bide s2 plus un satması için s2 nin düşmesi lazım dimi ?En pahalı sıfır orjinali 1000tl yurtdışı 0 ları 700e var
orta segment arıyorum zaten gücüm de buna yeter benim gibi ankara da oturan biri olarak en ucuz nerede bulabileceğimi söylesen yada en azından s2 nin dışında s advance öneriyorlar görüşlerin neler ?Kardes orta segment bakiyorsun heralde eger 0 alacaksan s3 mini ace 2 (guncelleme gelirse.. Gelmesse alma) birde galaxy s seni goturur ama bu tellere biraz para katman lazim 200-300 arasiama seni bayagi goturecek bir tel istiyorsan eger 2. El s2 bulabilirsen cok iyi olur simdiden hayirli olsun
başka ne önerirsin bütün karamsar cevaplar senden geliyor vallaTamam da 700e dusmez
galaxy s değil de bu evo 3d ye bayıldım hocam kullanan var mı arkadaşlar arasında veya cihaz hakkında bilgin ?Hocam Samsung galaxy s iyi olur.
Yada hTC evo 3D de olabilir.
Sizi pişman etmez bu cihazlar.
başka ne önerirsin bütün karamsar cevaplar senden geliyor valla
s3 var 600 tl ye buldum inceledim herşeyi çalışıyor daha kutusu garantisi duruyor sende sıcak bakarsan neden olmasınS2nin bu aralar 700e dusme olanagi yok.birak da bunda karamsar olayim
neden sola ve sen niye w kullanıyon allah aşkına hepiniz beni çıldırtmak için mi varsınız
S2nin bu aralar 700e dusme olanagi yok.birak da bunda karamsar olayim
Onun zaten dusecegi belliydi.ya sen ciddi ciddi bu aralar s2 700e mi duscek saniyosun
s3minide çıktı 1 ay geçmeden 100tl düştü herkesin yorumu kendine ne biliyon dusmucegini telefonu öner git
Onun zaten dusecegi belliydi.ya sen ciddi ciddi bu aralar s2 700e mi duscek saniyosun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?