hasanistan
Üye
-
Konu Sahibi
-
bende xperia s ve p nin güzel olduğunu düşünüyorum ama o tip telefona gücüm yetmez maalesefxperia s ve p dışındakiler kötü şimdilik ; samsung üst seviyelere güncelleme yapar ;Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu telefona bak 700 e bulursun
Arkadaşlar biraz karne parasıyla biraz da eski birikimlerle kumbaramı boşalttım elimde 700 tl gibi bir rakam var Android şart şuan Gio kullanmaktayım ama artık yeni nesil oyunlara ayak uyduramıyor
-En az android 4.0 ics si olacak
-Kolaykolay samsung önermeyin arkadaşlar neden mi çünkü:
-En iyi telefonlarından Galaxy Wonder a bile ics gelmemiş yani ürettiği telefonların arkasında duran bir şirket değil maalesef
Kafamdaki telefonlar :
-Xperia U
-Xperia Sola
-Htc Sensations C
dediğim gibi bunlar sadece kafamdaki teller sizin düşünceleriniz çok önemli sizce xperiaailesinden bir tel almak mantıklı mı ve de önerileriniz nelerdir ???
2. elin temizi olur mu 700 tl yi verip te sıfır bir telefon almamak bana çok koyar sence ?2. el temiz bi s2 gerisi yalan.... diğer tavsiyemde ram 1 gb olsun ne alırsan al...
800 çok ben 800 tl yi gözden çıkarsaydım çok daha iyi bişey alabilirdim800e s3mini derim.ayrica 800liraya rakipsiz bir telefon bence
- - - Eklendi - - -
2.el dusunursen s2
s3 mini yerine s advanced öneririm tabi büyük ekran seviyorsan yoksa s3 mini yani s advancede çok büyük olmasada s3miniden baya büyük ve (sağlam)
advanced güzl cihaz ama annem olacak kadın bitin samsung laraaynı gözle bakıyor ve bana samsung alma gözümü ye diyor lütfen destek olun samsung olmasa olmuyo mus3 mini yerine s advanced öneririm tabi büyük ekran seviyorsan yoksa s3 mini yani s advancede çok büyük olmasada s3miniden baya büyük ve (sağlam)
para senin keyf senin kardeşim gerisi sana kalmış 2. el temiz s2 al diyorsam pişman olmayasın diye özellikle ram'ı 1 gb olmayan sıfır tüm telefonları parmağında sallar s2 ama tabi sonuç mecii sensin keyfin bilir....advanced güzl cihaz ama annem olacak kadın bitin samsung laraaynı gözle bakıyor ve bana samsung alma gözümü ye diyor lütfen destek olun samsung olmasa olmuyo mu
sence s2 mi s advance mi ?s2 al kullan kardes
haklısın şimdi de s2 yle s advance arasında kaldımpara senin keyf senin kardeşim gerisi sana kalmış 2. el temiz s2 al diyorsam pişman olmayasın diye özellikle ram'ı 1 gb olmayan sıfır tüm telefonları parmağında sallar s2 ama tabi sonuç mecii sensin keyfin bilir....
wonder senin için bir ara cihaz mı ?
Wonder ürettiği en iyi modellerinden mi ? hayır o sadece bir ara model telefon ve 512 mb ram'i var gelseydi bile sony'ler gibi kasa kasa bir hal olurdu
sen s2 den s3 ten note'dan note 2 den haber versana Galaxy SIII mini'yi veya S2 yi öneririm bunlardan birini almazsan çok pişman olursun
wonder senin için bir ara cihaz mı ?
peki bana şunu açıklar mısın nasıl oluyor da bir ara cihaz dünyada 20 milyon satıyor ?
tabi s3 note 2 gibi cihazların yanından bile geçemez ama sony bütün cihazları için ics aldı ve yakında jb de alacak ürettiği bütün modellerin arkasında duran bir şirket varken niye samsungBu saatten sonra ara cihaz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?