700 tl lik android önerseniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
700 tl lik android önerseniz?
Arkadaşlar biraz karne parasıyla biraz da eski birikimlerle kumbaramı boşalttım elimde 700 tl gibi bir rakam var Android şart şuan Gio kullanmaktayım ama artık yeni nesil oyunlara ayak uyduramıyor
-En az android 4.0 ics si olacak
-Kolaykolay samsung önermeyin arkadaşlar neden mi çünkü:
-En iyi telefonlarından Galaxy Wonder a bile ics gelmemiş yani ürettiği telefonların arkasında duran bir şirket değil maalesef
Kafamdaki telefonlar :
-Xperia U
-Xperia Sola
-Htc Sensations C
dediğim gibi bunlar sadece kafamdaki teller sizin düşünceleriniz çok önemli sizce xperiaailesinden bir tel almak mantıklı mı ve de önerileriniz nelerdir ???
 

Krofessional

xperia s ve p dışındakiler kötü şimdilik ; samsung üst seviyelere güncelleme yapar ;

bu telefona bak 700 e bulursun
 
    Konu Sahibi
xperia s ve p dışındakiler kötü şimdilik ; samsung üst seviyelere güncelleme yapar ;

bu telefona bak 700 e bulursun
bende xperia s ve p nin güzel olduğunu düşünüyorum ama o tip telefona gücüm yetmez maalesef
samsungun güzel güncelleme yapmadığını söylemedim yapınca güzel yapıyor ama nedense wonder, ace , ace 2 vs. gibi cihazlara hala ics gelmedi samsung sadece en son çıkardığı s2,s3 gibi cihazlara güncelleme yaptığını düşünüyorum bu gösterdiğin telefon şahane nasıl olur da bu teli görmedim )
 

Wonder ürettiği en iyi modellerinden mi ? hayır o sadece bir ara model telefon ve 512 mb ram'i var gelseydi bile sony'ler gibi kasa kasa bir hal olurdu

sen s2 den s3 ten note'dan note 2 den haber ver sana Galaxy SIII mini'yi veya S2 yi öneririm bunlardan birini almazsan çok pişman olursun
 

osicik

Üye
2. el temiz bi s2 gerisi yalan.... diğer tavsiyemde ram 1 gb olsun ne alırsan al...
 

Kerim.

Üye
800e s3mini derim.ayrica 800liraya rakipsiz bir telefon bence

- - - Eklendi - - -

2.el dusunursen s2
 
    Konu Sahibi
2. el temiz bi s2 gerisi yalan.... diğer tavsiyemde ram 1 gb olsun ne alırsan al...
2. elin temizi olur mu 700 tl yi verip te sıfır bir telefon almamak bana çok koyar sence ?

- - - Eklendi - - -

800e s3mini derim.ayrica 800liraya rakipsiz bir telefon bence

- - - Eklendi - - -

2.el dusunursen s2
800 çok ben 800 tl yi gözden çıkarsaydım çok daha iyi bişey alabilirdim
 

Kerim.

Üye
Usta ya 800e s3mini.yada 2.el s2 al.baskasini aldin mi daha cok koyar
 

Ali58_58

Üye
s3 mini yerine s advanced öneririm tabi büyük ekran seviyorsan yoksa s3 mini yani s advancede çok büyük olmasada s3miniden baya büyük ve (sağlam)
 
    Konu Sahibi
s3 mini yerine s advanced öneririm tabi büyük ekran seviyorsan yoksa s3 mini yani s advancede çok büyük olmasada s3miniden baya büyük ve (sağlam)
advanced güzl cihaz ama annem olacak kadın bitin samsung laraaynı gözle bakıyor ve bana samsung alma gözümü ye diyor lütfen destek olun samsung olmasa olmuyo mu
 

Samet.25

s2 al kullan kardes
 

osicik

Üye
advanced güzl cihaz ama annem olacak kadın bitin samsung laraaynı gözle bakıyor ve bana samsung alma gözümü ye diyor lütfen destek olun samsung olmasa olmuyo mu
para senin keyf senin kardeşim gerisi sana kalmış 2. el temiz s2 al diyorsam pişman olmayasın diye özellikle ram'ı 1 gb olmayan sıfır tüm telefonları parmağında sallar s2 ama tabi sonuç mecii sensin keyfin bilir....
 

Samet.25

bence s2
 
    Konu Sahibi
wonder senin için bir ara cihaz mı ?
peki bana şunu açıklar mısın nasıl oluyor da bir ara cihaz dünyada 20 milyon satıyor ?
 
    Konu Sahibi
Bu saatten sonra ara cihaz
tabi s3 note 2 gibi cihazların yanından bile geçemez ama sony bütün cihazları için ics aldı ve yakında jb de alacak ürettiği bütün modellerin arkasında duran bir şirket varken niye samsung
ama 20 milyon satan bir cihaz 20 milyon kullanıcı demek bu dA 20 milyon kullanıcıyı boşu boşuna 2.3 ginger de bırakmak demek samsung çok acımasız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...