70 Yaşında Skyrim Oyuncusu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
70 Yaşında Skyrim Oyuncusu!
Skyrim birçok otorite tarafından yılın oyunu olarak belirlendi ve yediden yetmişe herkesin oynadığı bir hale geldi dersek, sizlere tam olarak doğruyu söylemiş oluruz.




Zira Steam forumlarına bir başlık açan 70 yaşındaki lkentn takma adlı oyuncu, Skyrim oynamayı çok sevdiğini, 30. seviye bir karaktere sahip olduğunu ve Winterhold'da büyücü olarak yoluna devam ettiğini söylüyor.

lkentn kendisi gibi yaşlı oyuncuların varlığını sorgulamayı da ihmal etmemiş. "Skyrim oynayan başka moruk var mı?" diye sorarak konuya esprili yaklaşmış.
Ayrıca forumda 45 yaş ortalamasında birçok oyuncunun da mesajlarıyla kendisine destek olduğunu da foruma giderek görebilirsiniz.

Alıntıdır.
 


fullwar

fullwar

Üye
Bizdede yaş 26 oldu. 70 yaşına gelince bende yazarım Steam'de. :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
mstf_l

mstf_l

Üye
Allah bize de nasip etsin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
helal olsun teknolojiyi ve oyun dünyasını takip etmek lazım hem tabi oyun oynamanın yaşı mı olurmuş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Bizdede yaş 26 oldu. 70 yaşına gelince bende yazarım Steam'de. :kop2:
tamam yazarsın :D


----------Eklendi @ 14:13:10 ---------- Yazıldı @ 14:12:49 ----------

Allah bize de nasip etsin :)
inşallah bakalım:)


----------Eklendi @ 14:14:34 ---------- Yazıldı @ 14:13:10 ----------

helal olsun teknolojiyi ve oyun dünyasını takip etmek lazım hem tabi oyun oynamanın yaşı mı olurmuş :)
olmaz tabi buda ihtiyar delikanlı :oke:
 
Türe

Türe

Üye
helal olsun dedeye :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS

nofeeear

Üye
Çok enterasan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
7sinde neyse 70inde de odur :D :D :d: :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Dedeme bak be .d Maşallah :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
tempestshine

tempestshine

Üye
Geleceğimi görebiliyorum .. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
lolaman

lolaman

Üye
Bende gelecekte artık GTA XIV oynarım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Türe

Türe

Üye
hadi bakalım merak ettim şimdi torrentten indiriyorum birkaç arkadaşım da oynuyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
cengizx1

cengizx1

Üye
:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen
Albert Einstein
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
789
Albert Einstein
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
609
Albert Einstein
Cevap
8
Görüntüleme
15K
Love Prince
Albert Einstein
Cevap
0
Görüntüleme
644
Albert Einstein


Üst Alt