Burak
Üye
iphonedaki maya takvimi yani dünyanın sonu programına göre daha 414 gün 7 saat 36 dakika 40 saniye var.
iphonedaki maya takvimi yani dünyanın sonu programına göre daha 414 gün 7 saat 36 dakika 40 saniye var.
Mayaların bir suçu yok yav. Adamların takvimi o gün bitiyor sadece. Bizler macera aradığımızdan dünyanın sonu diye anlamlandırıyoruz bunu. Takvim o gün bitiyorsa başa alsınlar
bende öyle biliyodum ama..yanlız takvimin 21 Aralık 2012 de bittiğini sanıyordum.Yanılıyor muyum ?
ya arkadaş mayalar mezarlarında ters döndü adamlar takvimi yaptıklarına pişman olmuştur
güzel tabiki, bir mucize yi o pınarın dedıgı gıbı basitçe yorumlamak anlamsız. Ve bazıları, okul kıtaplarına karalamıs bıseyler, cocuklar genc beyinler okusun. Ezberlesin. Halbuki koy bu ayeti, ezber etsinler ve asıl mucizeden haberleri olsun.
ben kucuk yasta ogrendım hep bunları. Daha okuma yazma bılmeden...
Ezber ettık omur boyu unutmayalım dıye...
----------Eklendi @ 00:44:13 ---------- Yazıldı @ 00:42:44 ----------
edison bile ampulün formulünü kuranda bulmuş.Bilim ile neden zıt olsun.
ne ne ne ne xD edison formülü kurandamı bulmuş xD din bilimle herzaman zıttır eğer bilimsel bir araştırma yapıyorsanız araştırma bitene kadar ateist olmanız gerekmektedir.şuan maalesef müslümanlar sayesinde beynin yıkanmış.tatlı uykular kardeş
ne ne ne ne xD edison formülü kurandamı bulmuş xD din bilimle herzaman zıttır eğer bilimsel bir araştırma yapıyorsanız araştırma bitene kadar ateist olmanız gerekmektedir.şuan maalesef müslümanlar sayesinde beynin yıkanmış.tatlı uykular kardeş
Kur'an-ı Kerim bir tarih kitabı değildir, o yüzden herşey ince ve detaylı yazmaz.. Ama insanlara ipuçları verilmiştir. Bunlarla yola çıkarak bazı şeylerin farkına varmıştır insanoğlu..
Ben sana ataist demem çünkü buna inanmıyorum. Düşen bir uçakta ataist olup olmadığın belli olurBiz kuralına göre yaşıyoruz bu uyumaksa sana göre evet biz uyuyoruz
insan nasıl yaşarsa öyle ölür, Bütün ataistler bir araya gelsin kendi yaradıkları dünyada kendi yaratıkları havayı tenefus ettsinler. Onlarla aynı havayı aynı dünya da
yaşamak istemem.
Din insanların afyonudur.
Her insan çaresiz kaldığında yüce bir varlıktan yardım dilemelidir. Bazen beynimizin kaldıramayacağı zorluklarla karşılaşırız. Bu noktada aklımızı yitirmememiz için din devreye girer. Bu beynimizin istemsiz olarak gerçekleştirdiği bir kaçış, çıkış yoludur.
İnsanların yaratılmasının gayaesi, amacı nedir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?