7 Aralık 2011

Burak

Üye

iphonedaki maya takvimi yani dünyanın sonu programına göre daha 414 gün 7 saat 36 dakika 40 saniye var.



gülerim sadece buna. kimse bilemez dünyanın sonunun ne zaman geleceğini. kıyamet gününü kimse bilemez önceden tahmin edemez...
 

DiaBLoS

Admin
Sizi kandırmışlar ...
 
Tepkiler: Burak

EroL

Emekli Yönetici
Mayaların bir suçu yok yav. Adamların takvimi o gün bitiyor sadece. Bizler macera aradığımızdan dünyanın sonu diye anlamlandırıyoruz bunu. Takvim o gün bitiyorsa başa alsınlar
 
Tepkiler: Burak ve DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Mayaların bir suçu yok yav. Adamların takvimi o gün bitiyor sadece. Bizler macera aradığımızdan dünyanın sonu diye anlamlandırıyoruz bunu. Takvim o gün bitiyorsa başa alsınlar

Düşünemiyorlar işte
 
Tepkiler: Burak
yanlız takvimin 21 Aralık 2012 de bittiğini sanıyordum.Yanılıyor muyum ?
 
Tepkiler: vapur dumanı

__xXx__

Üye
ya arkadaş mayalar mezarlarında ters döndü adamlar takvimi yaptıklarına pişman olmuştur
 
Tepkiler: Burak ve vapur dumanı

ne ne ne ne xD edison formülü kurandamı bulmuş xD din bilimle herzaman zıttır eğer bilimsel bir araştırma yapıyorsanız araştırma bitene kadar ateist olmanız gerekmektedir.şuan maalesef müslümanlar sayesinde beynin yıkanmış.tatlı uykular kardeş
 

dediklerinin hiç birine katılmıyorum..
 

Kur'an-ı Kerim bir tarih kitabı değildir, o yüzden herşey ince ve detaylı yazmaz.. Ama insanlara ipuçları verilmiştir. Bunlarla yola çıkarak bazı şeylerin farkına varmıştır insanoğlu..
Ben sana ataist demem çünkü buna inanmıyorum. Düşen bir uçakta ataist olup olmadığın belli olur Biz kuralına göre yaşıyoruz bu uyumaksa sana göre evet biz uyuyoruz
 

insan nasıl yaşarsa öyle ölür, Bütün ataistler bir araya gelsin kendi yaradıkları dünyada kendi yaratıkları havayı tenefus ettsinler. Onlarla aynı havayı aynı dünya da
yaşamak istemem.
 
insan nasıl yaşarsa öyle ölür, Bütün ataistler bir araya gelsin kendi yaradıkları dünyada kendi yaratıkları havayı tenefus ettsinler. Onlarla aynı havayı aynı dünya da
yaşamak istemem.

Kardeşim bir insanın ataist olduğunu anlamak için düşen uçakta onları görmen gerekir.. Bak bakalım ataistlik kalıyormu... Bıraksınlar bu işleri.. Her insanda bi iman vardır, eskiden insanlar putlara tapardı neden ? Çünkü her insan birşeye tapmak zorundadır lakin onlar yanlış şeye tapıyorlardı işte..
 

EroL

Emekli Yönetici
Din insanların afyonudur.
Her insan çaresiz kaldığında yüce bir varlıktan yardım dilemelidir. Bazen beynimizin kaldıramayacağı zorluklarla karşılaşırız. Bu noktada aklımızı yitirmememiz için din devreye girer. Bu beynimizin istemsiz olarak gerçekleştirdiği bir kaçış, çıkış yoludur.
 

İnsanların yaratılmasının gayaesi, amacı nedir.
 

Burak

Üye
İnsanların yaratılmasının gayaesi, amacı nedir.

Allah insanları kendisine ibadet etsinler diye yaratmıştır.
İnsanları yarattığı tüm varlıklardan üstün kılmış ve insanların emrine hayvanları vermiştir. Onları eğıtip işlerinde kullanabilmelerine olanak tanımiştır.
Tüm verdiği nimetlerin karşılığı olarak bana ibadet edin, bolca şükredin, günaha girmeyin kuranda yasaklanmışları yapmayın denmiştir. (bknz: türkçe tesfir kuranı kerim)
insanların bazı kısımları yoldan çıkmış çokça günaha girmişlerdir onlar için cehennem hazır bulunmakta.
Tüm bunların dışında insanı herşeyden üstün kılan özellik düşünebilme yetisidir dünyada hicbi varlıgın düşünebilme yetisi özelliği yoktur.

Bizden Allah'ın tek istediği ona ibadet etmemiz, şükretmemiz ve günaha girmememiz.
Beni çok etkileyen kurandan ayetlerin arasından birini yazmak istiyorum.

"tüm verdiğimiz nimetleri yiyorsunuz kullanıyorsunuz. Tüm bu nimetlerin karşılığında ne de az şükredıyorsunuz !!"

bitane daha yazayım.
"insanların bir kısımı sadece başı sıkıştıkça Allah'ı anıyor yardım ıstıyor.Bilselerki onlar yardımı nimeti haketmiyor"
 
Tepkiler: Cezzbedici3, Mau5Trap ve haydaravısyon