7 Aralık 2011

Burak

Üye

çok tuhaf.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
 

kolonza

Üye
ekranın en üstünde first le başlayan bişey yazıyo anlamı ilk kalesi düştü diyo ne demek acaba
 

mstf_l

Üye
bizim evin ordan bi yuvarlak sey gecti lan
 

kolonza

Üye
yazmış adm len bu ne açtınız mı onu
 
Gerçekten zorladı bu yazı beni.. ;Karanlık kapıyı çalıyor. Hala uyuyoruz ama biz.. Son sayım işliyor hala. Biz hala karanlığı yok etme gücüne sahibiz.. diğer türlü "kozmozun kardeşleri" tekrar doğacak. Son mum sönmeye başladı. Sadece aydınlanmış olanlar son gizemi anlayabilir.
 
Tepkiler: Burak
Ankarada hava baya kararık ve sisli hafif yağmur var.
 

decaal ecüş mecüş ile ilgili bişey zaten bilmediyimiz bişey deyil ki bu
 
İLK KALESİ düştü!
Karanlık kapı çalıyor! ... Biz hala uyku!? Nihai geri sayım devam ediyor. Biz hala, aksi takdirde yeniden doğmuş olacak "kozmosun kardeşler" karanlığı yenmek için güçvar.Son mum ölüyor. Sadece ışıklı olanlar, son bir sır anlayacaksınız!
_ V _ _ t _ _ s _ _ _ _ _ m

f _ _ a _ _ n _ _ _ _ _ _ i _ _ _ _

30 gün + 23h: 55m: 15s












 
[video=youtube;hWaNoK3gN6M]http://www.youtube.com/watch?v=hWaNoK3gN6M&feature=related[/video]

dadad da da da atd
 
[video=youtube;hWaNoK3gN6M]http://www.youtube.com/watch?v=hWaNoK3gN6M[/video]
 

kolonza

Üye
Bi cacık çıkmadı ben cıkıyorum forumdan bidahada girermiyim bilmiyorum.(HAKKINIZI HELAL EDİN)
 
[video=youtube;hWaNoK3gN6M]http://www.youtube.com/watch?v=hWaNoK3gN6M&feature=related[/video]