7 Aralık 2011

bende hissetmedm de bişey acaba deprem mi oldu diye sorayım dedim
 

Burak

Üye
son 40 saniye...
 

_ardaa

Üye
öldük mü şimdi
 

kolonza

Üye
[h=1]this is not our destiny dedi[/h]
 
sitede bu bizim kaderimiz değildir yazıyor...
 
Tepkiler: EroL

Necmati

Üye
aaaaaaaaaa kafama bina düştü