7 Aralık 2011

EroL

Emekli Yönetici
Hepimiz ölecez haliiiiiiiiit
 

Burak

Üye

beni göremiyon gizliyim ben

ama görebiliyorsun diyebiliyordum
 

pelın_

Şu anda 418 kişi bu konuyu okuyor. (10 üye ve 408 misafir)
pelın_*,
kolonza,
haydaravısyon,
Necmati+,
_ardaa,
alimemet1,
satranç,
mucoli_52,
ceyhun302
anammmmmmmmmmmm ölüyoruz
 

EroL

Emekli Yönetici
Depremmi oldu
 
hıdı abi bizeyler yazın son 12 dk son nefes
 
Tepkiler: d4rk3ff3ct

kolonza

Üye
erol iznin olursa senin şu smleyleri kopyalayabilirmiyim
 
[video=youtube;f4K6ZxDwi34]http://www.youtube.com/watch?v=f4K6ZxDwi34[/video]

Bu videoyla giriyoruz son 10 dkya
 
Tepkiler: Revengeful

Mehmet

Emekli Yönetici
elektrikler kesildi burada
 
Son 10 dakika.. Hadi hakkınızı hellal edin
 

EroL

Emekli Yönetici
Kopyalayın arkadaşlar. Smileylerimi miras olarak bırakıyorum. Hadi ben öldüm
 

kolonza

Üye
Ya bizim büroda telefon açıldımı net gidiyo tam dk sinde gitmez İNŞALLAH çok merak ediyorum