7 Aralık 2011

Son 30 dakika.. Hala bende heyecan yok
 
Tepkiler: Burak


Akşam haberlerine yetişebilecekmi bakalım
 

_ardaa

Üye
Belki de şimdi bütün üyeleri oturmuş dua ediyorlardır, ulan bir tarih salladık inş. o saatte birşeyler olur da prim yaparız diye

tabi aklıma bir de şey geldi, şu internet sitelerin de ki www ön eki w ibranice 6 demek yanyana gelince 666 oluyor bu da onların simgelerinden biri sanırım.
 

kolonza

Üye
Beyler saat 14:59 da sayac sitesine girmeyin ben gircem kitlenme filan olmasın
 
Bu beni kesmez daha etkili şeyler lazım
 

kolonza

Üye
Son 20 dk bakalım nolcek beyler ilk yorumları okuyan var mı?
 

pelın_

gözüm saat te
 
Gereksiz saplantı . Ve boşa zaman kaybı .
 

EroL

Emekli Yönetici
 
Tepkiler: Burak

haltie

Üye
Şu anda 389 kişi bu konuyu okuyor. (9 üye ve 380 misafir)
haltie*, haydaravısyon, d4rk3ff3ct, alimemet1, mucoli_52, y n s c n, _ardaa, ceyhun302, asdw11





WAKE UP HUMAN RACE.
All of us are the brothers and the sisters. We have the power to finish all of the wars and the darkness. If we do not wake up, we will be too late and the darkness will arise...


0 days + 0h : 14m : 05s
 
geri sayım için son 1 dakika diyeceğim hehe... robotik bir ses dese daha güzel olur aslında...
 

Burak

Üye

senin bu smıleyler ne güzel ya erol abi nerden alıyon bunları