7 Aralık 2011

kolonza

Üye
Şöyle bişey de olabilir bu iliminati denilen şey dünyaya sahte uzaylılar getirirler uzaylılar gelmiş gibi bi saldırı olur öle bişeyde olabilir ben olmaz demiyorum ama olsa nolur olmasa nolur ecel gelmeden kim ölür demi ama ecelin geldiyse çelik duvarlar ardında saklansan ne yazar ecel gelmedikten sonra kucagında atom bombası patlatsalar ne yazar demi ama ALLAHA SIĞINALIM KORUMASI İÇİN DUA EDELİM.
 
Tepkiler: d4rk3ff3ct

Uyan insan ırkı
herkes kardeştir. biz birlikte olursak bütün savaşları ve karanlığı mağlup ederiz. eğer uyanmazsak çok geç kalırız ve karanlık çöker...
 
Tepkiler: d4rk3ff3ct
ya biz Türk' üz alayı gelsin bunların yaa
 
Tepkiler: kolonza

kolonza

Üye
Geri sayımda son 1 saat bakalım ne tok olcak t=b
 

_ardaa

Üye
site yeni bir site de değil, web.archive sitesinden bakarsanız 1996 yılına kadar geri gidebiliyor.

Merak ettim saat 3 gibi bitecek sayaç ama site kapalı host parasını ödememişlerdir sayaç bitmeden siteleri kapanmış
 
Tepkiler: d4rk3ff3ct

pelın_

dün bi msj aldım büyük istanbul depremı saat 2 gibi olucak dıye 2 oldu baklımneler olcak
 

[h=1]0 days + 0h : 56m : 46s

5+6+4+6=21/3=7
2+1+3+7=13+7=20+1=21/7=3
3*7=21-(2*7)=7 Aralık çıkıyo
[/h]
 
bidaaa böyle geyik fırsatı ele geçmez yapıştırın geyikleriii..
 
Çok ilginç şeyler oluyor.Bu işin içinde bir şey var.Tamamen sahte olamaz.
 
ya o değilde borsa çökmesin ya o kadar para yatırdık borsaya
 
amerikadan arkadaşım aradı savaş çıkmış :
 

kolonza

Üye
şifre kırıyodur yine

adamın soyadı bile şüphe çkiyo çelakıl ? açıkçası ömer çelakılın söylediği bu şifre olaylarının büyük bi kısmı safsata gerçek olanlarda olabilir tabi
 
Tepkiler: d4rk3ff3ct

kolonza

Üye
49 dk kaldı ıhıhıhıhı bakak görek acaba ekran 00000 oldumu ne olcak
Bi bakıyonuz ilminatidekilerin suratları çıkıyo ekranda
Pelerinli adamlar