7 Aralık 2011


muhtemelen farklı saatte görmüyorlar her yerde aynı çıkıyor saat...
 
muhtemelen farklı saatte görmüyorlar her yerde aynı çıkıyor saat...
bilemiyorum ama şöyle bir şey söyleyeyim, tam sayaçın bitim tarihi abd piyasalarının ve borsasının açılış saati... dibemi çakılcaz aceba borsa da yoksa ya (
 
Adam kendi kendine cevap veriyor
 
Tepkiler: Masha ve d4rk3ff3ct

pelın_

yok tek degilsin
 
saat 3'e ne kaldi şurada arkadaşlar sizde benimle uğraşıyorsunuz adamlar yok edecek bizi ya
 
Saat 3'te füze internet akımı bir anlık durabilir.Bekleyip görelim umarım aklımdan geçenler başımıza gelmez.
 

pelın_

ya korkutmayın be zaten çok fena tırsıyorum
anneme dıyorum anne dısarıya cıkalım oda dalga gecıyo benle sendemı ınanıyosun dıye
 
Annene söyle o zaman; + anne olay inanıp inanmamakla alakalı değil, bu adamlar birşeyler yapma çabasında dellileride apaçık belli.. Saat 3'te birşey olacağından değil ben pskolojikmen kötü hissediyorum kendimi.. Dersin ve olay biter
 

pelın_

ay bilmiyorum kimilerine göre saçmalık ama ben sankı bırazcık korkuyorum
 
hacked by okan yazıyor ya tüm pkk siteleri hacklenecek falan yazıyo index mi basmış adam ya...

o bu değilk adam dünyayı kurtardı
 
Tepkiler: pelın_
ya bu sayçların hepsi çökmüş 7 december.org ta açılmıyor illuminati.org hacklenmiş zati..
 
arkadaşlar büyük ihtimal bu gece yarısı boommm
 

aldeniro

Üye
forum saati nasıl bir saat ileri gösteriyor.bi yanlışlık mı var acaba
 

mstf_l

Üye
bu illuminati bisey yapmazsa ben yapacam lan
 

mstf_l

Üye
alacam bir kutu torpil buummm
 

aldeniro

Üye
site çökmüş değil sayaç devam ediyor