Tuba.Erva
Üye
Helvamızı hazırlayalım,fıstıklı olursada iyi olur
7 aralik, baya bi normal gunmus be usta. Oyle normal mesaalik bi gunmus.
Bunu sana açıklayabilen milyon insan bulurum Burak. Hiç mi fizik kimya görmedin yahu. Basit bir bulut hareketidir o. Git bir tencereye su koyup kaynat. Ama tencerenin kapağını da kapat. Su kaynayınca kapağı kaldır bak bakalım nasılmış. Bu kadar basit bir olayda bile ilahi bi güç aramana gerek yok bence.
hatta ay kuranı kerimde allahın insanlara biz mucizesi olarak geçmese ben ayın tamamen yapay olduğunu bilinçli varlıklar tarafından dünya yörüngesine oturtulduğunu karanlık tarafın ise bir üs olduğunun inancında olucam.. dünya oradan izleniyor...
internette ayın karanlık yüzüyle ilgili bi zamanlar bi fotoğraf görmüştüm sanırsam nasadan sızdırılmış..ayın arkası parsel parsel görünüyor.. yani üstü toprak ama altı tamamen bir yapı...
hatta hiçbir zaman ayın arkasını göremiyor olmamız ayın doğal aldığı bir yörünge değil çok gelişmiş matematik hesaplamalarıyla oturtulmuş bir sistem...
Uzaylıların varlığına dair şüphelerim var amma velakin bildiğim birşey var oda şudur ; Tüm gezegende yalnış yaşamıyoruz..
Ankebut suresi 24.ayetiydi sanırım..
İşte Buna KAtılıyorum ki Bunu Düşünmek Benceiilk Olurdu Sonu oLmadığını Düşündüğümüz Ama Aslında Sonu Olan Fakat sonuna İnsan Oğlunun Hayatının Yetemeyeceği Uzaklıkta Olan Bir Evrende Tek İnsan Oğlunun Olduğunu DÜşünmek BENCİLLİKTİR
BUNA KATILIYORUM GÜZEL YORUM...
ya bırakın hepsi palavra bu işlerin al sana 7 aralık bişey olduğu yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?