7 Aralık 2011

hani eminem öldürülecektı yaa offf
okadar da bekledım
 
Ben bu tarihte birşey olacağına inanmıyorum...
Allahtan başka hiçkimseden korkmam o yüzden endişelenmemede gerek yok...
Ama içinizde endişelenen ve birşey olacağına dair beklenti içinde olan varsa aşagıdaki adresten tüm dünyayı dakika dakika takip edebilir...



Reuters dünyanın en büyük haber ajansıdır ve tüm son gelişmeler dünyanın neresinde olursa olsun en hızlı bu siteye düşer...
 
Tepkiler: Tuba.Erva
düşmanlarla iletişime geçtim.Merak etmeyin bişi olmucak bize.Konustum ben yıllar önce yanlış anlaşılma yüzünden iş buralara gelmiş.Konuştum halletim Hatta benden özür dilediler .Şuan ülkemi kurtardım
 
Neyse helva falan yiyemiyecez,en iyisi bir soğuk su içelim biz
 
Evet arkadaşlar, 7 aralıga şuan girmiş bulunuyoruz ve bir satine geçirdik, sabah saat 11 sıralarınde ne olacagı
belli degil, sizlerle iyi kötü anılarımız oldu çok vakit geçirdik haklarınız helal edin
 

pelın_

Uyuyo olcam sanırım 11 gibi
 
Bu saate durulursa o saatede uyunur olunur zaten,bu saate bile ne yaptığımı bilmiyorum ki.
Uzaylı gelse sohbet ederdim
 

EroL

Emekli Yönetici
Yapı Kredi bankasından iş teklifi aldım 7 aralıkta demekki bu olacakmış. Bunlar hep amarikanın oyunları gitmeyecem işe
 
7 aralik, baya bi normal gunmus be usta. Oyle normal mesaalik bi gunmus.
 

EroL

Emekli Yönetici
7 aralik, baya bi normal gunmus be usta. Oyle normal mesaalik bi gunmus.

Ne olacağıdı ki. 20 tane ziyaretçi bu konuyu okuyor şuan. Diğer sitelerdeki konuları kim bilir kaç kişi okuyor. Arada sırada bu şekilde şehir efsaneleri üretilir ki ekonomi canlansın
 
ya bırakın hepsi palavra bu işlerin al sana 7 aralık bişey olduğu yok
 


Esasen Sadece okumaya Çalışıyordum Ama Dayanamadım Şimdi Burak Arkadaş(ımın/ımızın) Konumunda ben varrım

Ne güzelde açıklamışsın tencereye suyu koy kaynat kapağı kapat aç

sen fizik okumuşsun da Hiç Din Okumamışsın kardeşim

Büyük sözdür Her şeyin fazası zarar diye dünyaya her yıl düşen yağmur sayısı (ton bazında) asla değişmez ve okyanusdaki su sayısıda değişmez
sen şimdi diyeceksin ki basit fizik kanunu bu döngü diyeceksin.
DEĞİL KUSURA BAKMA ARKADAŞ

Sana bunun Allah Tarafından ince bir çizgi üzerinde döndüğünü çok basit açıklarım

Madem fiziğe bu kadar meraklısın evinde de

Bir kaç Kibriti bir cismin üzerine dik şekilde sabitle sonra dik şekilde duran kibritleri yak üzerinede hemen bir çay bardağı kapat bütün kibritler bir anda sönecektir.....


Fizik Derki Ateşin yanması için Gerekli Element Havadır Oksijendir vs.

Evet Doğru..

Ben İnsan Zor tutuyorum kendimi neredeyse Allah'a inanmıyorum diyeceksin

O AVUÇLARINI AÇ BAŞINLA BERABER GÖĞE KALDIR GÜNEŞİ İZLE

UZAYDA OKSİJEN OLMAMASINA RAĞMEN O GÜNEŞ NASIL YANIYOR???

BUNDA KESİNLİKLE BİR İLAHİ GÜÇ VARDIR

ZORUNA GİDENİN BORUSUNA GİTSİN

İYİ GÜNLER
 

Sen Biraz Abarttın Bence Güneşede Doğalgaz Bağlamışlar Öyle Yanıyor...
 
Uzaylıların varlığına dair şüphelerim var amma velakin bildiğim birşey var oda şudur ; Tüm gezegende yalnış yaşamıyoruz..
Ankebut suresi 24.ayetiydi sanırım..

İşte Buna KAtılıyorum ki Bunu Düşünmek Benceiilk Olurdu Sonu oLmadığını Düşündüğümüz Ama Aslında Sonu Olan Fakat sonuna İnsan Oğlunun Hayatının Yetemeyeceği Uzaklıkta Olan Bir Evrende Tek İnsan Oğlunun Olduğunu DÜşünmek BENCİLLİKTİR

BUNA KATILIYORUM GÜZEL YORUM...
 
Son olarak ilgimi çeken bir şey oldu

Yanlış hatırlamıyorsam

sitenin yayınlandığı ve bu insanların yaşadığı yer ile türkiye arasında saat farkı var

PEKİ BU ANTEN SİTE NEDEN TÜRKİYE SAATİNE GÖRE GERİ SAYIYOR

YADA SİTEYİ YURT DIŞINDAN İZLEYENLER FARKLI KALAN ZAMAN GÖRÜYOR OLABİLİRMİ
 

Eh kim yaptı yorumu
 
Tepkiler: pelın_
ya bırakın hepsi palavra bu işlerin al sana 7 aralık bişey olduğu yok

arkadaştan haber yok artık off konumunda... aha 7 araık bi şey oldugu yok diyenler bir bir gidiyor...
ilk gözlüklü ve şişman olan ölür diyor cem yılmaz bi gösterisinde ehe