7 Aralık 2011

Illuminati gerçekten yaptıklarıyla ve yapacaklarıyla, yapabilecekleriyle çok büyük bir örgütlenme. Önce Illuminati'nin yaptıklarına inanmayanlar sadece iki adet fotoğraf karşılaştırsınlar. Steve Jackson Games'in piyasaya sürdüğü Illuminati : New World Order (1994) çıktığı zamanda da büyük başarı göstererek ödüller almıştı. Bu oyun içerisinde İkiz Kuleler'in yıkılmasını anlatan bir kart var ve kartın üzerinde bunu anlatan bir resim var. İşte o resim ile 2001'de yaşanan olayın en belirgin resmi arasında hiçbir fark yok buna kefilim. Fotoğrafların açılar bile aynı. Ayrıca, Illuminati 1991 ve 2001'de olaylar gerçekleştirmiş. 10 yıl ara ile gerçekleştirilen 2 olaydan sonra aradan geçen süre yine 10 yıl. İşte bu yüzden Illuminati ilk önce korku duymamız gereken bir örgüt, ayrıca çevremizde küçük kardeşlerimiz varsa en büyük çizgi film şirketleri Nickelodeon ve Disney & Pixar en büyük masonlar. Dizi ve filmler subliminal mesajlar veriyorlar ve bu mesajlar içimize işleniyor ve sonunda insanların içinde en derin yerlerde yaşanıyor bu korku. Bu durumda ne olursa olsun insanın içinde bir korku oluşuyor ve böyle araştırıp yazmamıza neden olabiliyorlar. Evet, biraz çok konuştum ama sonuç olarak 2011'de de bir olay olmaması için bir neden yok.
 

EroL

Emekli Yönetici
 
İlluminati hakkında bir çok komplo oluşturuldu bir tanede ben atıyım ortaya.
Hitlerden bu zamana kadar geliyorlar yeni dünya düzeni kurmak istiyorlar.hitlerden daha önceside var
tabiki amaçları kaos yaratıp bir yandan zengin kaynakları ellerine gecirmek bir yandan insanları
birer robot gibi yapmak bütün istedikleri düzen sözde birkaç büyük ülke yönetiyor yanlarındada bir
kaçtane yardımcı ülkeler var bölgelerinde söz sahibi ülkeler bu yardımcı ülkerilerin içindeki liderlerin
alt üyeleri iş adamları ünlü isimler toplumun izlediği isimler.
Ülkelerin isimlerini üye iş adamlarını ünlü isimlerini yazmıyorum tahmine kalmış artık.
Gelelim asıl konuya ortadoğuda yaptıklarına.bizim bildiklerimizi anlatıcam daha 11 eylülde başladılar.
Terör diyerek.daha öncesine gelirsek 1.dünya savaşı, 2.dünya savaşı, Pearl Harbor Saldırısı falan İlluminati
örgütünün yaptığı söyleniyor.Biz gelelim yine 11 eylül gününe terör diyerek afganistandan başladılar
ortadoğu değişimine sözde yeni dünya düzeni kuracaklar ya.Ardından ırak geldi eski adamlarıydı aslında zamanında
kuveyte saldıran saddama bütün silahları verdiler karşılığında petroldan iyi pay aldılar silah getiren gemiler
silahları alıp gitmedi herhalde okadar yoluda boş dönmek olmazdı herhalde.Petrolden gelen paralar Peki
bu paralar nereye gitti örgütün büyük liderlerinin şahsi kasalarına.Daha sonra biraz aradan sonra Mısır'dan
başladılar peşinden Yemen, Fas ve Cezayir’e geçtiler düzenlerii orda kurmaya başladılar kadronun büyük adamların
alt kadrosunun başlarına getiriyorlar.Daha sonra Libya’ya geçtiler peki zamanında Amerika Birleşik Devletleri
eski Dışişleri Bakanı Rice; ‘’ Ortadoğu’da ve Kuzey Afrika’da 22 ülkenin sınırları değişecek demesinin
bugün yaşanan ‘’ Arap Baharı ‘’ ile ilgisi var mıdır? olabilir neden olmasın zamanında rusyanın etrafındaki
ülkeler için birşey yapmışlardı ama fazla tutmadı yakında yine bi düzen yaparlar herhalde.Peki orta doğudaki
değişimden en karlı kim çıkıcak tabiki Türkiye ve İsrail nekadar düşman gibi gözükselerde uzaktan bi değerlendirme
yaparsak hiç düşman gibi değiller mavi marmara olayı tam bir savaş nedeniydi laf atışmalarıyla unutuldu gibi
koltuk krizi vardı şuan hangi ülke temsilci kısa koltukta oturdu diye konuşan yok.daha bir çok şey var ambargo
bile uygulamdı kimse birbirine neyse bunun sebebide az çok belli aslında bu örgütün içinde olma olasılığı
çok yüksek kafalarındaki haritayı iki parça yapıp türkiye ve israile paylaştırmış olabilirler.
Peki Gelelim artık şu geri sayıma İlluminati sayfasında bir saat bu saat geri sayıp duruyor 7 aralık
tarihine geliyor yukarda yaptıklarını yazım savaş falan bunları 7 aralık tarihlerinde yapmışlar.
Bu 7 aralık'ta ne yapabilirler sırada suriye ve iran büyük ihtimal iran gibi duruyor ikinci bir güneş lafları
dönüyor ortada büyük ihtimal oda nükleer bir patlama olabilir iran mı atar yoksa israilmi atar onu israile ve avrupaya
tartışılır.Tabi bir ihtimal daha var iranın nükleerleri kendi elindede patlayabilir dışardan yapılan bir müdahale
kendi ülkesi içinde patlayabilir.Sonra biz demiştik bunlarda nükleer var diye bi cıgırtkanlık sonra bir
düzen savaşı başlatırlar.Dikkat ederseniz bazı ülkeler suriye içinde şu tarihe kadar şunu yapmalı şu tarihe kadar
şunları uygulamalı diyorlar en son kim hangi tarihi vericek bu saat geri sayımıyla örtüşücekmi
buna dikkat etmek lazım.
Ama bu tarih olayı tutucaksa bütün hepsi ortadoğu üzerinden yapılabilir.
Yada bunların hepsi bi sacmalık saat 7aralıkta biter adamların lafı Hepiniz bizi konuştunuz teşşekürler
derler.
 

Belkide ikiz kulelere saldırıları bunlar gerçekleştirmiştir ha ne dersin.
 
Aman H.A.A.R.P deprem faciası yapacak vesaire demeyinde ne derseniz deyin..
 

EroL

Emekli Yönetici
İran ile alakalı sanırım
 
7 aralık elektrik faturasının son ödeme tarihi
 
Tepkiler: vapur dumanı
Meraba 1 gün geç yazıyorum ama

7 aralıkta araplar kongresi olucak ve sanırım bu kongrede yaşanıcak tatsız olaylar 3. dünya savaşşına yol açabilir. 2. teori ise
suriye ile türkiye arasında çok büyük bir savaş olabilir bu savaş pkk olayını temizlemek içinde olabilri.
 

EroL

Emekli Yönetici
 

Burak

Üye



sayacı görmek için ctrl+a basın