7 Aralık 2011

10 aralıkta ehlıyet sınavım var parasını peşin yatırdım
3 gün kala bısey olsun ıstemıyorum
 
Tepkiler: ebuş...
​​ALLAH-U TEALA arkamızda olduğu mühletçe dünya harbi çıksa ne fayda ? Türkler korunan bir millet.Örnek : Çanakkale savaşı !
 

Burak

Üye
az kaldı. bakalım
 

Revengeful

Emekli Yönetici
umarım meteor çarparda rahatlarsınız
 
Tepkiler: EroL
Kendime iyi bir kask alcam ne olur olmaz
 
Tepkiler: EroL

EroL

Emekli Yönetici
Gökle taşla alakası yok 7 aralığın. 1 sene sonra bugünlerde 21 aralık 2012de göktaşını konuşacaz O günler yaklaştığında neler olacağını çok merak ediyorum. Göktaşı gözle görülür hale geldiğinde, çarpma tehlikesi olmasa bile dünya çapında bir kaos yaşanacak gibime geliyor.
 
Tepkiler: vapur dumanı ve Revengeful
11 gün kaldı ya arkadaşlar bize bişi olmaz rahat olun
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Biz Türk'üz bize bir sey olmaz

----------Eklendi @ 09:08:22 ---------- Yazıldı @ 09:06:18 ----------



Hadi gercekten oldu oyle bir sey diyelim. Bizim Turk seyyarlar hemen durbun teleskop satisina baslar sokakta kiyameti daha yakidan gorun !!! Sadece 10 lira !!! F*ll HD kalitesi !!
 
 

ByPotter

Üye
BLUE BEAM projelerine bakabilirsiniz arkadaşlar...