<div class='quotetop'>(yarennn_21 @ Jan 17 2006, 06:28 PM) [post=254724]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar..Bende 6630 telefon var.. fakat bilgisayardan telefona mp3 aktaramıyorum.. pc suite, yüklü bilgisayarıma ve de kablo ile aktarma yapmaya çalışıyorum ama yapamıyorum.. yapmam gereken ayarlarmı var arkadaslar?? bu konuda çok cahilim yardım ederseniz sevinirim... iyi akşamlar...
[/b][/quote]
Bir tecrübemi yazıyorum:
Ben XP yi yeni yükledikten sonre, pc suite i kurdum. Ama Telefonu görmedi. Yani bağlanmadı. SP1 i yükle diye de rapor verdi. Ama Ben SP1 i kurmadan da bluetooth ile bazı dosyaları yükledim. Ama bazı büyük dosyaları yarım bıraktı. Ben de kart okuyucu sistemini kullanıyorum şimdi.
"tektabanca" arkadaşın da dediği gibi "kart okuyucu" yöntemini kullansan, daha iyi, süratli bu işi halledersin. kolay gelsin