Operadan bende son 1 haftadır video izleyemiyorum bunun nedeni aslında önbelleğin ve çerezlerin artmasıyla arabellekte meydana gelen yoğunluktan kaynaklanıyor. Opera video izlendikten sonra ara belleği silmedigi için sorun yaratıyor ama video izlerken artık "bolt" adlı web browser kullanıyorum sorumsuzca izleyebiliyorum. Bolt un en güzel özelliği video bitince ara bellekten siliyor. Zaten bolt u surf yapmak için kullanmıyorum.