<div class='quotetop'>(kucukprens54 @ Feb 5 2006, 01:52 PM) [post=272190]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
aloo kimse yokmu neden kimse bi sey yazmiyo herkes internetten zehirlendi ya da kimse beni sevmiyo
[/b][/quote]
Bencede senin telefon ile bilgisayarında bir problem var, çünkü benimde 6630 var ve buluetooth ile bende 50-60 mblik video attım. sorun çıkmadı. hele kablo ile daha kolay atması lazım...
Sen mümkünse telinede bilgisayarınada format atıp birdaha kur.