6630 Unuz Walkman Olsun mu:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
furkano

furkano

Üye
    Konu Sahibi
6630 Unuz Walkman Olsun mu:)
Selam Arkadaşlar verildimi bilmiyorum ama ben aradım bulamadım.. 6630 Da denendi.. Power ın sürümü eski olabilir ama son sürümle fark olmadığına emin olabilirsiniz..
Temayı ve walkman skinli power mp3 ü indirip kuruyosunuz işlem tamam.. Yorum baklıyorum olumlu yada olumsuz saygı duyarım.



Mp3 çalar görüntüsü


Tema Görüntüsü


UNutuyodum buda link:):)


S60 ların hepsinde çalışır 6630 da test edildi kullanıldı:D
 
  • Beğen
Tepkiler: motrap
azomania

azomania

Üye
Paylaşım süper tebrik ederim ama ben sadece mp3 çalıcı programını kullanacağım.Benim fikrime göre o tema Sony Walkman telefon kapaklarında çok hoş duruyor(gerek turuncu tuşlar olsun,gerek markada yazan turuncu olsun).Yani kısacası benim açık renkli kapakta sırıtır.Onun için onu kullanmayacağım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt