telefonun her şeyinden memnunum ama maalesef ses kaydı 1 dakikayla sınırlı bunu aşmanın bir yolu varmı bilen arkadaşlar yazarlarsa iyi olur birde konuşma esnasında kayıt yaparken 6 saniyede bir gelen "bip" sesini yok edebilecek bir yöntem bilen varmı