kardeşler ngage yoksa huzur yok oyunlarda
mesela 6600da fifa 2005 çalışır ama multiye girince yarıda atar
ama fifa 2004 çalışabılır
sizin işlemciniz düşük geliyo ve telefonunuzun ram bellegi
gidin satın ngage alın yaw o kadar pahalı bi cihaz deil
ama bulmak sorun tabi