Sizin sorununuzu anladım klasik bir sorun, cevabı da benim için klasik ...
Telefonun araçlar menüsünden bağlantı ayarları kısmından, yeni bağlantı olustur dedikten sonra, yeni baglantı adını basit birşey girin örnek msn, daha sonra diger alanların erişim noktası kısmı hariç hiçbiryerini doldurmayın
Erişim noktası (access point) kısmına: internet yazın
"internet" turkcell ve avea için geçerlidir.
Daha sonra bu baglantıyı kaydedin simdi hangi msn programını kullanacaksanız onun kendi ayarlarından bağlantı olarak msn adlı kurdugunuz baglantıyı seçin tamamdır