Açma kapama butonunun kasadaki kısmı belki sorun yaratıyordur, kapağı çıkarabiliyorsan birde makinanın üstünde açma yerinin ordaki ufacık yere basmayı dene telefon öyle de açılmazsa baska türlü açılacagini sanmam ama kapaktaki klips den kaynaklı olabilir