6600 hakkında ne düşünüyorsunuz

Sponsorlu Bağlantılar

6600 hakkında ne düşünüyorsunuz

  • 6600 a ben aşığım ya siz

    Kullanılan: 4 80.0%
  • 6600 da internete giremiyorum ne yapmalıyım

    Kullanılan: 1 20.0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
by_demiryurek

by_demiryurek

Üye
    Konu Sahibi
6600 hakkında ne düşünüyorsunuz
:megafon:6600 hakkında ne düşünüyorsunuz biraz geç kalmış bir soru ama idare ediverin:megafon:

--------------- Ekleme ---------------

cevaplarınızı bekliyorum özellikle internetle ilgili olanı (şebeke hizmetlerini kontrol ettirin diyor internet ayarı olduğu halde) şimdiden teşekkürler:oke:
 


ahmet07_67

ahmet07_67

Üye
valla 6600 sis jar hepsini destekliyor ekranın büyük olması avantaj vade cok güzel ve yere bile atsan bişey olmuyor :oke:
 
emaro123

emaro123

Üye
süper bi telefon :)
 
Saay

Saay

Üye
neresi süper :P
 
abdurrahmanz

abdurrahmanz

Üye
En Büyük Özelligi -Savunma Aleti 2. Büyük özelligi - Symbian işletimli Telefon
 
Nisroc

Nisroc

Üye
2004-05 sezonunun en iyi teLefonu :)
 
DeJaVu1906

DeJaVu1906

Üye
herkes kotu diyor ama ben cok memnunum sınıfta bir şarkı açıyorum benimkinden cok çıkanı yok ramazan12345 bu kişi sayesinde
 
emre_kalay

emre_kalay

Üye
evet çok ses cııkarıyor ama stero mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt