by_demiryurek
Üye
6600 hakkında ne düşünüyorsunuz
6600 hakkında ne düşünüyorsunuz biraz geç kalmış bir soru ama idare ediverin
--------------- Ekleme ---------------
cevaplarınızı bekliyorum özellikle internetle ilgili olanı (şebeke hizmetlerini kontrol ettirin diyor internet ayarı olduğu halde) şimdiden teşekkürler
6600 hakkında ne düşünüyorsunuz biraz geç kalmış bir soru ama idare ediverin
--------------- Ekleme ---------------
cevaplarınızı bekliyorum özellikle internetle ilgili olanı (şebeke hizmetlerini kontrol ettirin diyor internet ayarı olduğu halde) şimdiden teşekkürler


