Trojan.exe
Üye
6600 dan anlayanlar Tiklarmisiniz.[YARDIM]
Ya arkadaslar benim telefon 6600 . Hepimiz biliriz 0.facebook.com bedava
ben kendi telefonumdan buna girip yorum veya yazi yazdigimda yarim yamalak gidiyor yani yazdiklarimin yarisi sadece gidiyor.Telefona format attim 3 virus programi ile tarama yaptirdim ne virus cikti nede bu sorun duzeldi.Bu sorunu nasil duzeltecegimi biliyormusunuz? Yada bildiginiz bir tarayici progragrami varmi 0.facebook.com a girebilen? Yardim ederseniz sevinirim. . .
ben kendi telefonumdan buna girip yorum veya yazi yazdigimda yarim yamalak gidiyor yani yazdiklarimin yarisi sadece gidiyor.Telefona format attim 3 virus programi ile tarama yaptirdim ne virus cikti nede bu sorun duzeldi.Bu sorunu nasil duzeltecegimi biliyormusunuz? Yada bildiginiz bir tarayici progragrami varmi 0.facebook.com a girebilen? Yardim ederseniz sevinirim. . .
