6600 Bi Yardım Lütfen...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

paradox

Üye
    Konu Sahibi
6600 Bi Yardım Lütfen...
ya benim annemde yaklaşık 1 yıl garantili nokia 6600 var bunu satsam kaça satarım buradan satmayı düşünüyorum fakat fiyat tespiti yapamıyorum.
 

isimsiz_

Üye
200 civarındaaaaa satarsın karseşşşş...
 
200 civarı tabi telin temiz olması çok önemli
 
200 ciwarı da tuttura bilirsen gider herhalde 250 yeee
 

Pahjcp

Üye
İstersen K700i ile takas yapabiliriz..

Kafa kafaya olur
 

paradox

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Pahjcp &#064; Mar 16 2006, 03&#58;33 PM) [post=298716]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
İstersen K700i ile takas yapabiliriz..

Kafa kafaya olur
[/b][/quote]
yok saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...