6500 slide flas sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6500 slide flas sorunu
arakdaşlar şimdi farkettim flas ım açık göründüğü halde bi patlama fln yok acaba donanımsal bi sorun mu yoksa yazılımsal mı fabrika ayarlarına donsem sorun çözüllürmü? bi cvp verin çok önemli....
 
Tepkiler: flash4242

jatvalca

Üye
6500sin flaşo otomatiktir.Yani ortam ışığı yetersizse devreye girer eğer ortamda ışık az olmasına rağmen devreye girmiyorsa donanımsal bi arıza olabilir bence telefonu çok kurcalamadan teknik servise götürmende fayda var.
 

S.Sezgin

Üye
6500 slide flaş arkdaşın dediği gibi otomatiktir normal ortamlarda devreye girmez modunu ayarladıktan sonra düzelir... ok
 
fabrika yap olmadı servise götür bu kadar yani
 
kardeşim benimde 6500s war arkadaşların dediği gibi flaşh ayarlarını otomatik yaptıysa az ışkta tepki vermez sen flaşh ayarlarndan açık yap gene tepki vermezse gel bi versiyon yükseltelim o zaman bu sorun çözülür mutluaktop@windowslive.com burdan yazabilirsin her türlü soruna cevap bende
 
ya arkadaşlar benım 6500 s dakı sorun gecmedı flaş sorunu wersıyon yukselttım fabrıka ayarına dondum yıne de olmadı java oldugu ıcın format atılmıyo denılıyo nasıl coozecem bu sorunu serwıse wermeden once cewaplarsanız sewınırım.. herkese ıyı forum lar
 
sen servise götür arkadaşım temiz olsun
 
flaş kendi kendine düzeldi :S bişe anlamadım ama olsun sewındım hatta mutlu oldum
 
servse fln wermein bnmkide dün aksam öle oldu aksam ac kapa yaptım flası hep sorladm üst kamea dgmesnden kapattım açtım tel. u sabaha düzeldi simdide çalısıor cogu 6500lrda oluo
 

eyyyup

Üye
yaaaaa benimde çalışmıyor flash ne yapcaz tekirdağda serviside varmı bilmiyorum
 

edmond

Üye
kardeş bence önce flaş ayarlarına bak sonra olmazsa fabrika ayarlarına geri dön
 

ozgrsss

Üye
benim telefon da oyunlar açılmaz oldu 6500 yani ne yapmak lazım bilemedim birde telefona oyun attım onuda açmadı hesap makinası da silindi yok oldu ne yapayım

--------------- Ekleme ---------------

format zamanı geldi ama bir format linki bulamadım dün cevahire gittim de orda garantisi süren nokia lara format atıyorlar dı bedavaydı amma ne yapmam gerek şimdi var mı böyle bir prg.
 

taz12

Üye
bendede var flas kameraya gir orda flas ayarlarına gir otomatk veya kapalı yazar açık yaparsan yanar yanmıyorsa garantiye gtr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...