Öneri 650 800 Arası Android Telefon Önerisi. ?

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
650 800 Arası Android Telefon Önerisi. ?
Arkadaşlar şuan galaxy s2 kullanıyorum. 650 800 arası 2.el android telefon önerirmisiniz ?
 
Sıfır general mobile diamond
 
kardesim bence s2 dursun biraz daha para biriktir daha iyi bir cihaz al
 
diamod da iyimiş D

discovery ben kullanıyorum kardeşim öneririm s3 den daha iyi bir cihaz performans olarak kullanım açısındada rootlu gibi geliyo zaten root atmadan birsürü özelliğe kavuşabiliyorsun ekran hopörlör falan bahsetmiyorum zaten sen bilirsin almayı düşünüyorsan öneririm
 

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
General Mobile düşünmüyorum.

Üstüne para biriktirin derken hangi cihazları önerirsiniz
 
Onun fiyati baya yüksek olur
yok kardeişm s4 gibi falan olmaz 1200 tl yi geçmez nexus ların özelliklerini biliyorsundur 3gb ram olacak cihazda daha ne olsun grafik kartı işlemciyi falan saymıyorum 800 tl ye alacagın başka telefonla kıyasla bi fp oranını
 
Arkadaşlar şuan galaxy s2 kullanıyorum. 650 800 arası 2.el android telefon önerirmisiniz ?
800tl ye alacağın telefonun s2 den pek bi farkı olmaz sen o paranın üstüne bir miktar daha ekle daha iyi bir telefon al...
 

SuxQQ

Üye

S3'den daha iyi derken ? Aylardır her platformda desteklerim GMD'yi fakat bu kadarda abartmanın bi' anlamı yok bence.
 
Tepkiler: Portagas ve enesrsln
S3'den daha iyi derken ? Aylardır her platformda desteklerim GMD'yi fakat bu kadarda abartmanın bi' anlamı yok bence.
bizzat denedım performans olarak çoğu arkadaşım da s3 kullanır onlar bile daha iyi dediler aynı uygulumaları yukledik denedık tarayıcı performanslarını denedik tek tek ekran parlaklıgı vs vs ekran netligi falan filan oyunlar hepsini denedik kardeişm gmd daha iyi çıktı s 3 e göreburda s3 ü olanlar zamanında 2000tl verip aldıkları telefonlarını 600 tllik bi telefon geçince bunu yediremiyolar
 
Tepkiler: BelaMonte

0MG90

Üye
Xperia L yi öneririm iyi cihaz
 
800 TL'ye alacağın telefon şuanki telefonundan daha kötü performans verir. GM Discovery hariç. Ha Lumia dersen o ayrı.
 

-Hokage-

Üye
S3 ün tek artisi tepesinde Samsung yazmasi. Bendede discovery var. Ötesini düşünmüyorum. Hd LCD gibi ekrani var retina + IPS. Hoparloru gayet iyi. Şarj her telefonda neyse o. Kamerada ufak tefek sorunlar var o da benm için pek önemli değil. Şuanda dead trigger rr3 flab filan acmadigiboyun görmedim daha. Kisaca her turlu is için super bi telefon. Wifi olarak da laptopla ayni çekim hatta daha iyi
 
s2 den s3 e gecme bende ikiside var s2 daha az ram harxiyor ve oyun performansindada fazla fark yok
 
Eğer samsung alıcaksan note 2 al
 

meg1ddo

Üye
nexus 5 1200 tl mi? 1500 den asagi bekleme bence o telefonu ama ona ragmen muadillerinden kat kat iyidir f/p bakimindan, ayrica 2 gb ram le geliyor. Arkadasin sorusuna gelince bencede biraz daha bekle, 800 arti elindeki telefonu da takasa girip enniyi sekilde degerlendirirsin.
 

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar. Anlaşılan biraz daha bekleyeceğim