emre055
Üye
6303İ Classic Sunucudan yanıt yok
Merhaba ;
Telefonumu pc suite kablosu ile notebook u ma bagladım.
Telefonum başlıkta görüldüğü gibi sunucudan yanıt yok hatasını veriyor ...
Sorun nedir anlayamadım aynı kablo ıle baska bır cıhazı bagladıgımda calıstıgını gordum.
Nokıa nın Pc suıte programı ıle tanıttırmak ıstesemde tanımadı.
Yardımınızı bekliyorum
Telefonumu pc suite kablosu ile notebook u ma bagladım.
Telefonum başlıkta görüldüğü gibi sunucudan yanıt yok hatasını veriyor ...
Sorun nedir anlayamadım aynı kablo ıle baska bır cıhazı bagladıgımda calıstıgını gordum.
Nokıa nın Pc suıte programı ıle tanıttırmak ıstesemde tanımadı.
Yardımınızı bekliyorum

