arsima89
Üye
6300 yazılım atma sorunu
slm arkadaşlar 6300 telefonum var yurt dışından aldım telefonu 7.21 yazılımına güncelledim ama 7.35 e çıkartamıyorum sizce ne yapmam lazım yani yeni yazılımı görmüyor yardımcı olursanız seviinirim
--------------- Ekleme ---------------
nokıanın programı yeni yazılımı bulmuyor yeni yazılım yok diyor halbuki telefon için yeni çıkmış yazılım var birde merak ettiğim bir konu var telefona format atmak bunu gerçekleştirebilir miyiz
--------------- Ekleme ---------------
nokıanın programı yeni yazılımı bulmuyor yeni yazılım yok diyor halbuki telefon için yeni çıkmış yazılım var birde merak ettiğim bir konu var telefona format atmak bunu gerçekleştirebilir miyiz
