Telefon Tavsiyesi 6300 mı 5300 mı

Hangi Daha Güzel

  • 6300

    Kullanılan: 5 62.5%
  • 5300

    Kullanılan: 3 37.5%

  • Kullanılan toplam oy
    8
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

By_Krall

Üye
    Konu Sahibi
6300 mı 5300 mı
Arkdaşlar Sizce 6300 mı 5300 mı daha güzel sölermisiniz
 

Salihyet

Üye
aslında 5300 çok iyi telefon ama 6300 daha iyi zor bi seçim ama 6300 ın karizması var..
 

By_Krall

Üye
    Konu Sahibi
haklısın 6300 baba telefon bide 5300 sürgüsü cabuk bozuluyomuş
 
6300 bence hem karizma hem hoş duruyo hem de terbiyeli
 

Salihyet

Üye
5300 plastik tabanlı olduğu için mesela ben sigarayla 5700 ın köşesini yaktım yanlışlıkla ama bu 6300 da olmaz..
 

OR.han08

Üye
hiç milleti kandırmayın dogru kullanırsan ondan daha karizma müzik tuslarıda var

--------------- Ekleme ---------------

hiç milleti kandırmayın dogru kullanırsan 5300 ondan daha karizma müzik tuslarıda var
 

gabico

Üye
6300 daha iyi hem çok satılan bir telefon
 
Ben 6300 kulandım krdes yaramaz su anda 5300 kullanıyorum daha guzel benden demesi
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
6300 tabiki. 5310 deseniz durum değişir ama
 
kesinlikle 5300....herkes 6300 kullanıyo hem bi farkın olsun..ben kullanıyoırum çok güzel telefon
 
benim 6300 dı 4. kattan yere düştü camı ve kasası kırıldı
o kadar sağlamdıki yere düştüğünde parçalara bile ayrılmadıagla
 

LAZOFLU

Emekli Yönetici
6300 bence çünkü hem ince sesi süper
 

cannner

Üye
5300 daha iyi olduğunu herkes bililiyo telefonun plastiğini yakmayı nasıl becermişler bilemiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...