6300 Kamera Ayarları

Sponsorlu Bağlantılar

hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
    Konu Sahibi
6300 Kamera Ayarları
6300 da en net görüntü alabileceğim kamera ayarlarını bilen varsa lütfen söylesin
şimdiden tşklr
 


jatvalca

jatvalca

Üye
valla ben 6288 kullanırken ayarların hepsini en yükseğe getirmiştim öyle dene derim
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Fabrika Ayarları En iyisi
 
msdony

msdony

Üye
ewt ilk hali nasılsa kurcalama hiç iyi olmuyo öncekinden beter oluyor
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
evet fabiraka ayarları en güzeli *#7370# yap en güzel ayarlar yüklenir kendiliginden
 

serkanet

Üye
hadi canım sende fabrika ayarının görüntü kalitesini temel yapması sonra video çekme süresini standart yapması en güzel ayarımı oluyo şimdi
 

todesengel

Üye
*#7370# ben bu kodu heryerde gördüm herkes yazıyor deneyen varmı 6300 gecerli degil ögreninde öyle yazın....
 
degerli43

degerli43

Üye
*#7780# Fabrika ayarlarının kısayolu
 

simitci08

Üye
koyu renkli alanları yeşil çizlerle gösteriyooo :(( help mee
 

memMmet

Üye
arkadasım seceneklerden beyaz dengesını gün ışıgı ya bıde gece modunu acarak cek resımlerı kalıtesı bıraz daha ıyı oluyo ...daha net yaniii ...ben oyle yapıyorum cok ıyı cekıyo yani o yesıllıkler falan cıkmıyo:kop:..fabrıka ayarının neresı ıyı yahuuu hahaha
 
trenki

trenki

Üye
Konuyu Gereqsiz Buldum ama Gzel Bir Konuya Parmaq Basmışsın!!!
 

hasan38

Üye
kardeş telefonum 6300 ama bazen kamera cekerken kapanıp geliyor neden mesaj atarsan sevinir hasan38 programmı gerekli
 
rmzn_guler

rmzn_guler

Üye
*#7780# s40 serisinde çalışmıyor. s60 serisi için geçerli
 

ugur_k0c

Üye
eline bez al kamera hoh hoh yap sil bak manyak oluo
 

MAHİR

Üye
camera yha gir seçenekler de gece modu der orsayha girdinmi zaten olur ok
 

citkim

Üye
tşekkürler.....
 
w1olence5

w1olence5

Üye
kardesim ben foto cekerken gece moduna aliyom sonrada florasan yapiyom cam gibi cekiyo
 

fbmelo

Üye
kardeş 6300 için ayarlara en alltta fabrika ayarları yazıyo ona girin çıkan soruya tmm de sonra 12345 yaz oluyo...
 

deryalıgunler

Üye
at gitsin teli::(
 


Üst Alt