Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6300 Kamera Ayarları
Sponsorlu Bağlantılar
hasan_k_o
Üye
Konu Sahibi
6300 Kamera Ayarları
6300 da en net görüntü alabileceğim kamera ayarlarını bilen varsa lütfen söylesin
şimdiden tşklr
jatvalca
Üye
valla ben 6288 kullanırken ayarların hepsini en yükseğe getirmiştim öyle dene derim
Doğuş Pertez
Emekli Yönetici
Fabrika Ayarları En iyisi
msdony
Üye
ewt ilk hali nasılsa kurcalama hiç iyi olmuyo öncekinden beter oluyor
DJ GENTLEMAN
Üye
evet fabiraka ayarları en güzeli *#7370# yap en güzel ayarlar yüklenir kendiliginden
serkanet
Üye
hadi canım sende fabrika ayarının görüntü kalitesini temel yapması sonra video çekme süresini standart yapması en güzel ayarımı oluyo şimdi
todesengel
Üye
*#7370# ben bu kodu heryerde gördüm herkes yazıyor deneyen varmı 6300 gecerli degil ögreninde öyle yazın....
degerli43
Üye
*#7780# Fabrika ayarlarının kısayolu
simitci08
Üye
koyu renkli alanları yeşil çizlerle gösteriyooo ( help mee
memMmet
Üye
arkadasım seceneklerden beyaz dengesını gün ışıgı ya bıde gece modunu acarak cek resımlerı kalıtesı bıraz daha ıyı oluyo ...daha net yaniii ...ben oyle yapıyorum cok ıyı cekıyo yani o yesıllıkler falan cıkmıyo..fabrıka ayarının neresı ıyı yahuuu hahaha
trenki
Üye
Konuyu Gereqsiz Buldum ama Gzel Bir Konuya Parmaq Basmışsın!!!
hasan38
Üye
kardeş telefonum 6300 ama bazen kamera cekerken kapanıp geliyor neden mesaj atarsan sevinir hasan38 programmı gerekli
rmzn_guler
Üye
*#7780# s40 serisinde çalışmıyor. s60 serisi için geçerli
ugur_k0c
Üye
eline bez al kamera hoh hoh yap sil bak manyak oluo
MAHİR
Üye
camera yha gir seçenekler de gece modu der orsayha girdinmi zaten olur ok
citkim
Üye
tşekkürler.....
w1olence5
Üye
kardesim ben foto cekerken gece moduna aliyom sonrada florasan yapiyom cam gibi cekiyo
fbmelo
Üye
kardeş 6300 için ayarlara en alltta fabrika ayarları yazıyo ona girin çıkan soruya tmm de sonra 12345 yaz oluyo...