Topal Sinek
Üye
6300 hafıza kartı sorunu
beyler 6300 usb ıle bilgisayara bağlanıyorum.Veri saklma modunu seciyorum.Bilgisayarımdan telefonumun içine girip müzik atıyorum.Buraya kadar herşey normal gözüküyor ama baglantıyı durdurup telefonu usbden cıkarıp hafıza kartına gırınce musıc adlı klasorum exe uzantılı olmus ve acıncada "desteklenemeyen dosya tıpı" adlı bır uyarı gelıyor sızce bunun sebebı nedır ?
şimdiden teşekkürler arkadaşlar
--------------- Ekleme ---------------
ya yokmu bılen ?
--------------- Ekleme ---------------
ya hıc mı kımse bılmıyr sebebını ıllakı bıcımlendırecekmıyım ?

şimdiden teşekkürler arkadaşlar
--------------- Ekleme ---------------
ya yokmu bılen ?
--------------- Ekleme ---------------
ya hıc mı kımse bılmıyr sebebını ıllakı bıcımlendırecekmıyım ?
