6300 a turkcell messenger nasıl ekleyebilirim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
daltonalp

daltonalp

Üye
    Konu Sahibi
6300 a turkcell messenger nasıl ekleyebilirim
selam arkadaslar ben aranızda yenıyım.ogrenmek istiyorum;;; ben 6300 a live messenger nasıl ekleyebılırım bu haftalık 15 kontormuymus neymıs yada her gırıste 2 kontor ben bunu nerden ekleyebılırım...yardım edersenız mutlu olurum.tesekkurler...:bilmem:
 


Ozan

Ozan

Admin
Turkcell MSN Messenger dısında kullanılan birçok harici daha başarılı uygulama mevcut, üstelik sabit ücreti de yok.

Telefonunuz java destekli olduğundan, java uygulamalara bakmalısınız

Bazıları :

http://www.maxicep.com/java-uygulam...hbet-web-gezgini-servisler-e-posta-84894.html
http://www.maxicep.com/java-uygulam...ara-msn-messenger-uygulamasi-mig33-41655.html
http://www.maxicep.com/java-uygulam...m-messenger-msn-programlari-burda-124259.html

Ve diğer tüm java uygulamalar
Java Uygulamalar,Programlar
 
daltonalp

daltonalp

Üye
    Konu Sahibi
cok tesekkur ederım bılgı ıcın bı bakım )
 

safazi41

Üye
slm arkadaşım telefonun dan internete bağlanabilirsen turkcelim gir ordan ücretsiz live messenger eindir okey kolay gelsin
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Live Messenger 6300'a Uygulanamıyor.
Ama Negative Diğer Programlar Hakkında Yardım Etmiş.
 
dogandoganay

dogandoganay

Üye
ama wap ayarlarının düzgün olduğuna dikkat et ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt