<div class='quotetop'>(Gokhan43 @ Apr 1 2006, 02:19 PM) [post=308318]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Nokia 6230 ve 6230i uygulama yüklemek için sadece Nokia PC Suite bağlantısı gerekiyor.
Aksi takdirde dosyalar tanınmaz , yapılması gereken PC Suite aracılığı ile uygulama yüklemelisiniz.
[/b][/quote]
ya kardes ben pc suitide indirdim ama
bluetootu görmüyo pc suit
ne yapcam bi sölersen ii olur vallah...