Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6230 um için telefon bozan virüs veya program varmı???
Sponsorlu Bağlantılar
DeathBringer
Üye
Konu Sahibi
6230 um için telefon bozan virüs veya program varmı???
arkadaşlar aranızda telefon bozan program veya virüs varmı??
Exalans
Üye
6230 a yok kardeş ayrıca insan neden kendi telefonunu bozmak istesin hem senin telefon modeli 6600 görünüyo
__Midas__
Üye
Arkadaş başka birinin telefonuna takmış galiba,.
DeathBringer
Üye
Konu Sahibi
6230 symbian olmadığı için bozmak istiyorum çünkü bu bozulmadan yeni telefon almam dio
symbian işletim sistemi olmayan telefonda virüs nasıl çalışsın, biraz dikkat... lütfen.....
mservank
Üye
y ayrıca telefon alman için bu telefonu bozman yanlış olur üstelik maddi zarar onun yerine artık kim telefonu sana almışsa onla konuşman daha iyi olur
Spawn
Üye
bilerek telefonu bozmamanı öneririm sat bence yok illa bozacam diyosan çık çatıya salla aşşayaa
ibonline
Üye
tuhaf yaaa telefonunu bozmak istiyenide ilk gördüm maxicep farkı işte
bak kardeşim söyle yapcan sarj soketi yerine vercen 220yi sonrasını sen tahmin et :P
ne10
Üye
aynen
serseri50
Üye
bozma telefonu düşür yüksekten o saten bozulur kırılır bişeyler olur ama çok eski ise telefonun bikaç kez dene düşürmeyi eskiler daha zor bozuluyor da....
kutayfun
Üye
3310 u sinirden 21. kattan attım
xkadir61
Üye
bence tuzlu ve kireçli suya at. sonrada suya düştü de. ama hemen çıkartma biraz kalsın içinde
dalı verdik düş
Üye
telefonu bozmak istiyorsan suya at kazaymiş numarası yap olsun bitsin
aLLbiNo
Üye
Bncede Tuhaff ?? Madem Bozacan Bol Bol yere Vur Belli Bi süeredenb Sonra tlefon çekmio
ALPARS™
Üye
bolbol yer vurmasın markası Nokia zor kırılır.Ayrıca sen telefonun içini aç bi tane parça çıkart veya kablo kopart.