6230 um için telefon bozan virüs veya program varmı???

Sponsorlu Bağlantılar

DeathBringer

DeathBringer

Üye
    Konu Sahibi
6230 um için telefon bozan virüs veya program varmı???
arkadaşlar aranızda telefon bozan program veya virüs varmı??:vur
 


Exalans

Exalans

Üye
6230 a yok kardeş ayrıca insan neden kendi telefonunu bozmak istesin :ehe hem senin telefon modeli 6600 görünüyo :ehe
 
__Midas__

__Midas__

Üye
Arkadaş başka birinin telefonuna takmış galiba,.
 
DeathBringer

DeathBringer

Üye
    Konu Sahibi
6230 symbian olmadığı için bozmak istiyorum çünkü bu bozulmadan yeni telefon almam dio
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
mservank

mservank

Üye
y ayrıca telefon alman için bu telefonu bozman yanlış olur üstelik maddi zarar onun yerine artık kim telefonu sana almışsa onla konuşman daha iyi olur
 
Spawn

Spawn

Üye
bilerek telefonu bozmamanı öneririm sat bence yok illa bozacam diyosan çık çatıya salla aşşayaa:ehe:ehe
 
ibonline

ibonline

Üye
tuhaf yaaa telefonunu bozmak istiyenide ilk gördüm maxicep farkı işte :D
bak kardeşim söyle yapcan sarj soketi yerine vercen 220yi sonrasını sen tahmin et :P
 

ne10

Üye
aynen
 

serseri50

Üye
bozma telefonu düşür yüksekten o saten bozulur kırılır bişeyler olur ama çok eski ise telefonun bikaç kez dene düşürmeyi :D:D eskiler daha zor bozuluyor da....
 
kutayfun

kutayfun

Üye
3310 u sinirden 21. kattan attım :kop:
 
xkadir61

xkadir61

Üye
bence tuzlu ve kireçli suya at. sonrada suya düştü de. ama hemen çıkartma biraz kalsın içinde:ehe
 

dalı verdik düş

Üye
:ehetelefonu bozmak istiyorsan suya at kazaymiş numarası yap olsun bitsin:kop:
 
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
Bncede Tuhaff ?? Madem Bozacan Bol Bol yere Vur Belli Bi süeredenb Sonra tlefon çekmio :D
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
bolbol yer vurmasın markası Nokia zor kırılır.Ayrıca sen telefonun içini aç bi tane parça çıkart veya kablo kopart.:kop:
 


Üst Alt