matrax-0052
Üye
6220c Menü efekti Kayboluyor!!!
Arkadaşlar 6220c de hani bi yere girip çıkarken menü geçiş efekti varya pencerelerin windows 7 gibi açılıp kapanması bazen o kayboluyor normal efektsiz menü haline geliyor halbuki menü efekti bu telefona entegre halde yani bi programla felan yapmadım versiyon 5.15 sizdede bu sorun oluyormu acaba versiyon düşürsem düzelirmi?
o yüzden burdan yazdım.Her zaman orjinal black temasını kullanıyorum.Her zaman oyun veya programdan çıktıktan sonra oluyor ancak teli kapatıp açınca düzeliyor.Benim bu teli almamdaki en büyük etken menü geçişleriydi yaa varmıdır bi çözümü??